Rensning af sutteflasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.461 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. november 2010

henh01

Hej

Hvordan koger/renser I sutteflasker af efter brug??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

B&J

henh01 skriver:

Hej

gnidder sutterne i salt skylder dem og i en skål og flaskerne renser jeg først i klar sæbe uden parfume behøver du ikke også renser dem godt i skålen også kogene vand over dem og sådan lader jeg dem være i 15 ca...

Anmeld

21. november 2010

klmf

Jeg har en sterilisator til mikroovnen - et af de bedste køb jeg har gjort Det er så nemt og rigtig godt at have dem der, så er de et rent sted i stetet for at suse rundt forskellige steder i køkkenet.

Anmeld

21. november 2010

Mor til L&S

henh01 skriver:

Hej

Gør dem rene med opvaskemiddel - skyller dem godt - og hælder kogende vand i flasken og sutten...

Anmeld

21. november 2010

henh01

Mor til Liva skriver:

Gør dem rene med opvaskemiddel - skyller dem godt - og hælder kogende vand i flasken og sutten...

Troede ikke man måtte bruge sæbe til at rense med?

Anmeld

21. november 2010

Vial

Jeg vasker dem i opvaskemiddel og har en lille børste, der kan gå helt ind i sutten. Den sidder i håndtaget på de der sutteflaskerensere (som er det arveste crap!).  

Så steriliserer jeg dem i microen i det bedste køb ever - min Avent sterilisator.

Jeg steriliserer også mellem 12-14 flasker i døgnet... suk..

Anmeld

21. november 2010

quar20

lotchen skriver:

Jeg har en sterilisator til mikroovnen - et af de bedste køb jeg har gjort Det er så nemt og rigtig godt at have dem der, så er de et rent sted i stetet for at suse rundt forskellige steder i køkkenet.

Sådan en brugte vi også til Tino dengang og den var HELT fantastisk

Anmeld

21. november 2010

Malthes mor

henh01 skriver:

Hej

Vasker sutterne grundigt i lunken vand og neutral sæbe. Og derefter bliver de kogt i ca 2 min. For at være sikker på at bakterierne er væk. Flaskerne bliver vasket i opvaskemaskinen ved varmeste program - 65 grader.

Da ungerne var helt små, blev flaskerne også skoldet, men det stoppede da de kunne drikke vand direkte fra hanen.

Anmeld

21. november 2010

Mor til L&S

henh01 skriver:

Troede ikke man måtte bruge sæbe til at rense med?

Hmm - det tror jeg da godt. Vi bruger neutral. Hvorfor må man ikke bruge opvaskemiddel?? Man skyller jo flaskerne grundigt efter og hælder kogende vand i...

Anmeld

21. november 2010

klmf

quar20 skriver:

Sådan en brugte vi også til Tino dengang og den var HELT fantastisk

Jeg brugte det med at koge dem i vand lige nøjagtig EEN gang, så var min tålmodighed opbrugt. Glædede mig SÅ mange gange over at jeg havde brugt de 300 kroner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.