Flotteste kage (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Mi

Jeg er så misundelig. Men om en uge har jeg fødselsdag og  vil jeg prøve mig frem. Skal bare lige finde modet og finde ud af hvad jeg skal lave. Vil nok gerne have sådan en prægningsmåtte, for det ser bare så godt ud.

Men  til jeres flotte kager

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Sakris

Polkaprik skriver:

Sidder lige og feder den her en søndag aften og synes da lige jeg kunne starte en lille hyggetråd mere

Nu har vi lige vist vores første kager frem (nogen af os i hvert fald) Men jeg kunne godt tænke mig at se den kage I har lavet som I selv synes er den flotteste!

Så kom frisk tøser.

Her er min favoritkage af dem jeg selv har lavet. Min første og indtil videre Topsy turvey

Michelle - som glæder sig til at blive inspireret! 

Hold nu kæft, hvor er den flot..... Det er jo et kunstværk uden lige.... Wow!

Anmeld Citér

10. februar 2011

Sakris

Anasmor skriver:

Her er min flotteste kage.. givet som en bryllupsgave til min venindes bryllup d. 22 januar

Wow, de må da være blevet overlykkelige! Så smukt!

Anmeld Citér

18. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Dot D skriver:

Tror det her er min flotteste kage

fuck den er flot og elsker den grønne farveeeeeee.

*SS*

Henriette

Anmeld Citér

18. februar 2011

Dot D

Henriette.S.J skriver:

fuck den er flot og elsker den grønne farveeeeeee.

*SS*

Henriette

Tak skal du have, synes også det er sådan en lækker farve

Anmeld Citér

18. februar 2011

Polkaprik

Sakris skriver:

Hold nu kæft, hvor er den flot..... Det er jo et kunstværk uden lige.... Wow!

Anmeld Citér

19. februar 2011

Becks

Her er min..

Det er min 3 kage og den flotteste synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2011

Philippa

Polkaprik skriver:

Sidder lige og feder den her en søndag aften og synes da lige jeg kunne starte en lille hyggetråd mere

Nu har vi lige vist vores første kager frem (nogen af os i hvert fald) Men jeg kunne godt tænke mig at se den kage I har lavet som I selv synes er den flotteste!

Så kom frisk tøser.

Her er min favoritkage af dem jeg selv har lavet. Min første og indtil videre Topsy turvey

HOLD NU OP, hvor er det bare flot!

Så igår på travel & living kanalen, at hvis man kommer damp på marcipan roser kom de til at ligene blomster mere eftersom det fik noget glans? Men hva ved jeg, jeg er kun frisør : ) Men det er virkelig imponerende.. Hvor lang tid tog det ??

Kærligst Philippa

Anmeld Citér

20. februar 2011

baby2010

Polkaprik skriver:

Så kom frisk tøser.

Hvordan laver man sådan en? Er du ikke sød at give lidt tips til hvor jeg kan finde inspiration til det? Jeg er helt ny i feltet, men meget kreativ anlagt...

Allervenligst Julie

Anmeld Citér

25. februar 2011

Ansemusen

Anasmor skriver:

Her er min flotteste kage.. givet som en bryllupsgave til min venindes bryllup d. 22 januar

Ej men for pokker, hvordan kan du ikke være professionel konditor??!!! Det er jo MEGET flottere end de kager de uddannede konditorer præsterer at fremtrylle   Hvordan så din allerførste kage ud? Jeg skal lave min første til Thias' navngivning d. 26. marts. Men kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde ville kunne komme op på dit niveau! WAU  

Hvor køber du udstikkere, prægere osv? Jeg har ikke set smykkeudstikkere nogle af de steder, jeg har kigget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.