Flotteste kage (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

41.324 visninger
82 svar
16 synes godt om
21. november 2010

Polkaprik

Sidder lige og feder den her en søndag aften og synes da lige jeg kunne starte en lille hyggetråd mere

Nu har vi lige vist vores første kager frem (nogen af os i hvert fald) Men jeg kunne godt tænke mig at se den kage I har lavet som I selv synes er den flotteste!

Så kom frisk tøser.

Her er min favoritkage af dem jeg selv har lavet. Min første og indtil videre Topsy turvey

Michelle - som glæder sig til at blive inspireret! 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. november 2010

Den lykkelige

Polkaprik skriver:

Sidder lige og feder den her en søndag aften og synes da lige jeg kunne starte en lille hyggetråd mere

Nu har vi lige vist vores første kager frem (nogen af os i hvert fald) Men jeg kunne godt tænke mig at se den kage I har lavet som I selv synes er den flotteste!

Så kom frisk tøser.

Her er min favoritkage af dem jeg selv har lavet. Min første og indtil videre Topsy turvey

Michelle - som glæder sig til at blive inspireret! 

Er det din første? Hold da op så må du da have et skjult talent.. :-) Er du gal den er flot!!

Jeg skal lave min første d. 7 :-) Til min kærestes fødselsdag.. får alle tingene jeg har bestilt til det imorgen.. Pyha det lidt dyrt til at starte med.. :-) Når man ingen redskaber har til det :-)

Anmeld Citér

21. november 2010

Polkaprik

milopilo skriver:

Er det din første? Hold da op så må du da have et skjult talent.. :-) Er du gal den er flot!!

Jeg skal lave min første d. 7 :-) Til min kærestes fødselsdag.. får alle tingene jeg har bestilt til det imorgen.. Pyha det lidt dyrt til at starte med.. :-) Når man ingen redskaber har til det :-)

Uhhh nej nej nej...lol.. Det er ikke min første kage. Den viste jeg frem i en anden hyggetråd en anden havde startet

Denne her er min kage nr 25

Michelle

Anmeld Citér

21. november 2010

Manakauapo

Jeg har to kager, som jeg syntes er de flotteste.

Den første er så at sige den første rigtige kage. Den er lavet i fællesskab med min fætters kone.

Anden kage var lavet til en fætter-kusinefest i fars del af familien.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. november 2010

Den lykkelige

Polkaprik skriver:

Uhhh nej nej nej...lol.. Det er ikke min første kage. Den viste jeg frem i en anden hyggetråd en anden havde startet

Denne her er min kage nr 25

Michelle

Ha ha ha :-) Når ok.. ville da også sige du var helt genial :-) Den er sindsyg flot!! :-) Bare fordi du skrev "min første" :-)

Anmeld Citér

21. november 2010

Polkaprik

milopilo skriver:

Ha ha ha :-) Når ok.. ville da også sige du var helt genial :-) Den er sindsyg flot!! :-) Bare fordi du skrev "min første" :-)

Nårhhh..lol.. Ej bare min første Topsykage

Anmeld Citér

21. november 2010

Polkaprik

Kageteenageren skriver:

Jeg har to kager, som jeg syntes er de flotteste.

Den første er så at sige den første rigtige kage. Den er lavet i fællesskab med min fætters kone.

Anden kage var lavet til en fætter-kusinefest i fars del af familien.

Uh jeg har stadig min første skokage til gode Glæder mig til at prøve det en dag!

Super fine kager

Michelle

Anmeld Citér

23. november 2010

linemus

Profilbillede for linemus
Min flotteste kage...

Anmeld Citér

23. november 2010

Dot D

Tror det her er min flotteste kage

Anmeld Citér

23. november 2010

Benjamins'mor

Profilbillede for Benjamins'mor
B & C.
linemus skriver:

Min flotteste kage...

Nej, hvor er den bare flot.

Det er lige noget for små drenge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.