Nå så blev jeg sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Joan ( Smallie )

ja som overskriften siger så er jeg nu sygemeldt til den lille kommer ud engang i feb:'( Det er mit bækken der har givet op og det er sku tidligt men der er vist ingen anden udvej selvom jeg kun er i uge 14. Har det lidt underligt lige nu for ser det godt nok som et kæmpe nederlag at måtte stoppe så tidligt. For H det er jo over 1½ år jeg ender med at gå hjemme. Ahhh ved ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg. Er nok bare lige lidt trist og læsser lige af på jer tøser. Tak fordi i læste med. Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Loggidut

jeg er let misundelig...men kan godt følge dig, man har bare så dårlig samvittighed over for kollegaerne...

god bedring med dig søde ven

Anmeld

20. august 2008

ivfmarie

Sådan er det bare, Smallie! Du bliver ikke sygemeldt for at drille din arbejdsplads, men for at beskytte dig og dit kommende barn. Og det ved din arbejdsplads også. Du skal bare slappe af og gøre det din krop kan holde til.
Hvordan har du det?

Marie

Anmeld

20. august 2008

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

Sådan er det bare, Smallie! Du bliver ikke sygemeldt for at drille din arbejdsplads, men for at beskytte dig og dit kommende barn. Og det ved din arbejdsplads også. Du skal bare slappe af og gøre det din krop kan holde til.
Hvordan har du det?

Marie

Kroppen eller hovedet?:$

Kroppen har det nogenlunde men skal sku passe på hvor meget jeg laver og få slappet af når jeg kan.

Men hovedet spiller mig et pus jeg er ikke vant til ikke at må/ kan lave noget og det syntes jeg er pisse træls. Ser mig selv som en kæmpe fiasko. :S Tager nok lige nogen dage inden jeg kommer til rette med det.

Og Sloggi vi bytter bare så kan du passe Tif og Niels og så går du hjemme til den 18 feb hvor jeg er sat til;)

Tak for tanken Ivfer og sloggi (L)

Joan

Anmeld

21. august 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] ja som overskriften siger så er jeg nu sygemeldt til den lille kommer ud engang i feb:'( Det er mit bækken der har givet op og det er sku tidligt men der er vist ingen anden udvej selvom jeg kun er i uge 14. Har det lidt underligt lige nu for ser det godt nok som et kæmpe nederlag at måtte stoppe så tidligt. For H det er jo over 1½ år jeg ender med at gå hjemme. Ahhh ved ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg. Er nok bare lige lidt trist og læsser lige af på jer tøser. Tak fordi i læste med. Joan[/citat] ja det er tidligt at blive sygemeldt, men der er altså ingen læger der sygemelder en for sjov, og når de siger du skal sygemeldes er der som regel en god grund til det... Men det kan godt være hårdt at gå hjemme, men nyd det... for lige pludselig er de 1½ år også gået... Betina - Der godt gad en sygemeling men kan ikke helt finde en årsag til det (så lægen kan nok ikke overtales).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.