Anonym skriver:
Har også tænkt om jeg virkelig var pylret, men regler og love er jo faktisk lige meget, når jeg kan se på min søn efter 1 time at han sidder og vrider sig i autostolen, rynker øjenbryn og klynker/græder. (og der har han en ren numse, fået mad og lige sovet) Og når jeg så tager ham op, går det over. Vi har prøvet og kører tæt på 2 timer, det var et helvede for vores søn og os. Det var en meget lang tur, selvom vi holdte hvil hver 30 min. Ja han er 7 måneder, men han er også fortidlig født, så hans ryg er bagud i forhold til babyer der er født til tiden. Glemte jeg vist og skrive, sorry.
Og nej lige meget hvor vi skal hen om det er til nordpolen, odense, eller Aalborg, kører jeg ikke så langt, især ikke når jeg kan se det gør ondt på min søn.
Ja selvfølgelig græder og klynker han...han keder sig. Det gør alle børn, hvis de skal sidde længere tid ad gangen i en bil. Så jeg tror ikke det gør ondt på din søn. På det punkt skal du nok passe lidt på med ikke at blive overpylret.
Børn bliver hver dag over hele jorden transporteret på 117 forskellige måder til og fra, nogle endda som en livsstil uden at deres ryg af den grund tager skade.
Jeg har bekendte, der rejste jorden rundt med deres...på motorcykler. Det foregik ved at de indrettede en sidevogn med 2 autostole og så sad troldungerne der.
De rejser iøvrigt stadig med deres unger på den måde. De er hjemme et halvt år, hvor de arbejder og rejser så det andet halve år.
Deres børn er nu ca. 6 og 8 år gamle og er kernesunde unger.
Men så vil jeg til gengæld give dig ret i at 4 timer i bil er meget lang tid at køre, og jeg må indrømme, at for at tilbringe en dag eller 2 i familiens skød, så ville selv jeg nok sige, at det er et marreridt med SÅ lang en tur, især fordi der skal så meget udstyr med, når man har en baby, men igen nogle kan leve som normader andre kræver at tage det halve hjem med.
Men igen..jeg vil da foreslå, at I simpelthen holder jul hos jer selv, og så inviterer I folk til at komme. Så må svigermekanikken så afgøre med sig selv, om de vil komme eller ej.

Kærligst
Sussie
Anmeld