total nyt arbejdsområde...lol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Loggidut

så fik sikkerhedschefen sgu fingrene i mig i dag...og nu skal jeg så sættes på projekt-nu skal der være styr på sagerne på Spæncom. Så i dag er jeg blevet sendt rundt på hele fabrikken, og skal lokalisere alt det gamle lort som der står rundt omkring af malerslatter, formolie, loctite, cementbinder, og alt andet muligt og umuligt lort... ja opgaven lød jo spændene, og ny, så self. sprang jeg i med glad smil på læben...men jeg havde sgu glemt det var spæncom og ikke bilka jeg arbejde for! spæncom er jo i sig selv en møgbeskidt fabrik, uden styr på ret meget fordi dem der tidligere har skulle gøre en indsats intet har lavet...eller ihvertfald sløset med det! D.V.S at meget af det skrammel som de opbevare, aner ingen at de har stående, og ingen ved hvorfor man egentlig havde det fra starten af, fordi ham der købte det ind måske er fyret, pensioneret eller bare gået sin vej! well, i dag skulle jeg så på autoværkstedet og se hvad han havde stående, og gutten som arbejder der, er knald dygtig, ingen tvivl om det, men han kender intet til regler, og slet intet til sikkerhed! så da jeg hev den liste frem med de ting jeg forventede han skulle have, ja så kiggede vi underligt på hinanden...det jeg havde noteret svarede slet ikke over ens med de ting som der i virkeligheden stod på værkstedet. Jeg efterlyser så de datablade som han skal have stående, og som skal være tilgængelige for gud og hver mand...ja dem anede manden intet om...har jeg sådan nogle siger han så? Vi finder så langt om længe frem til mappen, men den er ikke blevet opdateret siden år 2000 (no shit) altså og ergo, har ingen mennesker gidet gøre sit arbejde i 8 stive år...og nu kommer chokket...vi er iso9000 godkendt, hvordan ind i helvede hænger det sammen? for at blive godkendt skal man altså have styr på de remedier som man bruger, man skal have styr på alt lige fra datablade, til de mest åndsvage kvaliteter af bolte...og her står en neandetaler som knap ved hvad han har med at gøre! manden kan sgu ikke gøre for det, ingen har lært ham at fixe en motor, så hvorfor sætte sig ind i noget man ved alt om i forvejen? (?) altså, så blev vi enige om at smide alt det ud som han aldrig havde brugt, og alt det han ikke anede hvad var...ja det tog så det meste af dagen, og derefter noterede jeg hvad han rent faktisk havde af ting på hans værksted. da så vi når til hans loctite (lim og flydende pakning) ja så ser jeg jo han har malertape i skuffen...og så kunne jeg sgu ikke dy mig! jeg sagde fluks til ham at jeg lige skulle bruge un-numrene på hans malertape, om han kunne finde dem til mig? og så kiggede manden helt forstyrret på mig, og sagde...skal du også bruge det? lååål, det er sgu ikke så tit man kan tage røven på en mand! og slet ikke på spændet! nå men i morgen skal jeg alle hallerne igennem...og hvis jeg tror autoværkstedet er noget...ark...så skal jeg da vist bare vente :'( når alt det her fodarbejde så er lavet, så er jeg sørme blevet tilbudt en plads på kontorene...jow jow, fint skal det være, og så skal hele lortet oprettes i databaser. bagefter skal alle mand forhøres om hvad forskellige certifikater de har...og så skal det databaseføres...lol, og jeg har ind til videre fået 14 dage til det. han er sgu fuld ham den nye sikkerhedchef hvis han tror man lige gennemgår alt det lort på så kort tid. sorry det bliver så langt, men kedede mig vist lige...skal sgu igang med takkekort nu :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.