Tisser hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Tulle22

Jarnsaxa skriver:

Hihi, tak

skal selv (ikke) have min om et par dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Jarnsaxa

Molly8 skriver:

Min læge har forklaret om en triple-teknik, man kan bruge, hvis man har problemer med at tømme blæren helt:

Man tisser, tæller til halvtreds (eller rejser sig), hvorefter man tisser igen - i alt 3 gange. Herved bliver blæren tømt helt og efter en periode, skulle blæren så have vænnet sig til, at den ligeså godt kan tømme sig helt med det samme. Desuden skulle bækkenbundstræning hjælpe.

Kh Molly

Ej, tusind tak for dit gode råd, det vil jeg da prøve

Virker det for dig?

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

Tulle22 skriver:

skal selv (ikke) have min om et par dage 

Så kryder jeg også fingre for dig

Anmeld

21. november 2010

Bondepigen

Det kan godt være blære betændelse uden det gør ondt. Jeg opdagede det først engang, da der var blod på papiret. Der havde jeg en meget voldsom blærebetændelse. Men intet havde jeg mærket til det, før jeg fik antibiotika, så skal jeg til gengæld love for at det gjorde ondt! Jeg kunne slet ikke gå den første dag...

Derfor skal jeg være meget obs på, om jeg tisser mere end normalt, da jeg ikke får smerterne....

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

bondepigen skriver:

Det kan godt være blære betændelse uden det gør ondt. Jeg opdagede det først engang, da der var blod på papiret. Der havde jeg en meget voldsom blærebetændelse. Men intet havde jeg mærket til det, før jeg fik antibiotika, så skal jeg til gengæld love for at det gjorde ondt! Jeg kunne slet ikke gå den første dag...

Derfor skal jeg være meget obs på, om jeg tisser mere end normalt, da jeg ikke får smerterne....

Okay, lyder øv Men der havde du jo så også et andet symptom, nemlig blod.. Det har jeg aldrig haft.

Anmeld

21. november 2010

Bondepigen

Jarnsaxa skriver:

Okay, lyder øv Men der havde du jo så også et andet symptom, nemlig blod.. Det har jeg aldrig haft.

Nej, men det var først da jeg havde haft det længe... ellers ville der ikke have været blod, sagde lægen...

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

bondepigen skriver:

Nej, men det var først da jeg havde haft det længe... ellers ville der ikke have været blod, sagde lægen...

Okay. Må da lige holde øje med det så

Anmeld

21. november 2010

Bondepigen

Jarnsaxa skriver:

Okay. Må da lige holde øje med det så

Ja, det synes jeg da.

Sidst jeg var gravid afl. jeg jævnligt en prøve, da man jo lettere får blærebetændelse, hvis man er gravid...bare for en sikkerheds skyld. Og det vil jeg osse gøre denne gang.

Håber da ikke det er blærebetændelse eller noget for dig, men at det bare er fordi du er gravid...

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

bondepigen skriver:

Ja, det synes jeg da.

Sidst jeg var gravid afl. jeg jævnligt en prøve, da man jo lettere får blærebetændelse, hvis man er gravid...bare for en sikkerheds skyld. Og det vil jeg osse gøre denne gang.

Håber da ikke det er blærebetændelse eller noget for dig, men at det bare er fordi du er gravid...

Hihi, er det et symptom på graviditet da :p ?

Det ville gøre mig verdens lykkeligste kvinde, hvis jeg var xD

Anmeld

21. november 2010

Bondepigen

Jarnsaxa skriver:

Hihi, er det et symptom på graviditet da :p ?

Det ville gøre mig verdens lykkeligste kvinde, hvis jeg var xD

Jeps...

vil da lige  for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.