Tisser hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Jarnsaxa

Iiihhh, jeg skal bare tisse HELE tiden Siden i går aftes har jeg nok tisset 10-15 gange, også hele natten igennem. Jeg har ikke engang drukket ret meget. Og problemet er, at jeg ikke drikker nok i forvejen. Har jo ikke lyst til at drikke mere, for så skal jeg jo tisse ENDNU mere. Det gør ikke ondt, når jeg tisser, så tror ikke det er blærebetændelse.

Iiiih. Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Sabrina2014

Du drikker ikke meget??

Ellers kunne det jo være sukkersyge. Jeg har næsten lige fået det konstateret, efter jeg fik en syreforgiftning. Symptomerne på sukkersyge er at man drikker, tisser og sover meget. Det vidste jeg godt, men jeg ignorerede dem, og det er sku farligt..

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

Sabrina L skriver:

Du drikker ikke meget??

Ellers kunne det jo være sukkersyge. Jeg har næsten lige fået det konstateret, efter jeg fik en syreforgiftning. Symptomerne på sukkersyge er at man drikker, tisser og sover meget. Det vidste jeg godt, men jeg ignorerede dem, og det er sku farligt..

Nej, jeg drikker ikke nok, min læge punker mig altid for at drikke mere.

Tror nu ikke, at det er sukkersyge. Der er jo ingen andre symptomer

Anmeld

21. november 2010

oerbaek

kunne godt lyde som blærebetændelse...

Anmeld

21. november 2010

Tulle22

Jarnsaxa skriver:

Iiihhh, jeg skal bare tisse HELE tiden Siden i går aftes har jeg nok tisset 10-15 gange, også hele natten igennem. Jeg har ikke engang drukket ret meget. Og problemet er, at jeg ikke drikker nok i forvejen. Har jo ikke lyst til at drikke mere, for så skal jeg jo tisse ENDNU mere. Det gør ikke ondt, når jeg tisser, så tror ikke det er blærebetændelse.

Iiiih. Hvad gør jeg?

Jeg oplever at jeg skal tisse mere lige før jeg får mens Måske det kan være det hvis du skal til og have mens self

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

Tulle22 skriver:

Jeg oplever at jeg skal tisse mere lige før jeg får mens Måske det kan være det hvis du skal til og have mens self

Skal jeg først om to uger... (håber dog ikke, at den kommer )

Anmeld

21. november 2010

Tulle22

Jarnsaxa skriver:

Skal jeg først om to uger... (håber dog ikke, at den kommer )

ja vi krydser for den bliver væk så

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

oerbaek skriver:

kunne godt lyde som blærebetændelse...

Tror jeg nu ikke, så ville der formentlig være andre symptomer også, f.eks. ondt når man tisser...

Anmeld

21. november 2010

Molly8

Jarnsaxa skriver:

Iiiih. Hvad gør jeg?

Min læge har forklaret om en triple-teknik, man kan bruge, hvis man har problemer med at tømme blæren helt:

Man tisser, tæller til halvtreds (eller rejser sig), hvorefter man tisser igen - i alt 3 gange. Herved bliver blæren tømt helt og efter en periode, skulle blæren så have vænnet sig til, at den ligeså godt kan tømme sig helt med det samme. Desuden skulle bækkenbundstræning hjælpe.

Kh Molly

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

Tulle22 skriver:

ja vi krydser for den bliver væk så

Hihi, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.