og jeg som troede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2008

bette

mit barn skulle SOVE!!!! nixsen bixsen... damn..
jeg lagde ham til at sove kl 19 som altid og han virkede da også træt.. men han ligger bare og ævler løs derinde.. om alt mellem himmel og jord lyder det til.. shit et snakketøj... men han hyler i det mindste ik..
tossede dreng altså..

men jeg fik da begravet mig ned i min mega opvask og tømt godt ud i det... puha hvornår lære man at vaske op HVER dag..

hva laver i her til aften???(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Rasmine

Har lige smurt madpakke. Og så skal man vel snart i kassen! :'(

Anmeld

20. august 2008

Lene76

hehe ja det er vildt som de pludre om aften..... men idag gik Viktor kold.... vi har været i legestue heledagen, og selv moren er træt.

ska osse snart i kassen, men sku jo lige se om i havde lavet noget spændende herinde idag:D

Anmeld

20. august 2008

Lise

Har lige set Modelakademiet på tv3 :)

Overvejer at skride i seng og læse til det fag jeg starter 1. sep i håb om ikke at være bagud med det samme..

Ellers ikke så meget.. :S

Anmeld

20. august 2008

Nadi

Oliver ville bare heller ikke lægges i seng. Han begyndte at græde inden vi kom ind på hans værelse, så tog ham med ind i stuen og der sad vi så lidt tid hvorefter jeg lagde ham ind og så gikd er 2 min så sov han (L) Dejligt dejligt! Vi har også haft vores hyr med ham!

Jeg har været til FDF her til aften og nu slapper jeg bare af og ser nyhederne ud af øjnkrogen.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.