Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katrine kom lidt i knibe med en kage, og spurgte om jeg kunne hjælpe, så det blev til denne dåbskage. Så skulle Patrick holde ENDNU en fødselsdag, og stadig vild med fodbold, blev det denne gang til en MESSI trøje, WoooW han blev glad Så havde Lærke ønsket sig en Hello Kitty, og nu nærmer sig tiden, hvor "det man ønsker, skal man få", så selvfølgelig skulle hun have sin Kittykage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de gode - er især vild med Hello Kitty kagen
Baagøe skriver: Hvor er de gode - er især vild med Hello Kitty kagen
Takker, hun er jo også en rigtig "tøsekage"
Dot D skriver: Takker, hun er jo også en rigtig "tøsekage"
Nemlig
TAK for hjælpen smukke Dot, det hjalp mig virkelig! og den var bare SÅ smuk! TUSINDE GANGE TAK for hjælpen! Det kunne ikke have ladet sig gøre uden dig!!
du får lavet dig en masse blomster for tiden hva.
fed fodbold trøje og din kitty er jo som altid bare perfekt.
jeg har ikke så mange lejligheder til at lave kage i øjeblikket.. men næste måned skal jeg lave min første bryllupskage... jeg glæder mig..
Du er så god til de kager
Susan1978 skriver: du får lavet dig en masse blomster for tiden hva. fed fodbold trøje og din kitty er jo som altid bare perfekt. jeg har ikke så mange lejligheder til at lave kage i øjeblikket.. men næste måned skal jeg lave min første bryllupskage... jeg glæder mig..
Har du simpelhen været på chokolade-mager-kursus??? Man bliver jo helt misundelig...
MoarTNoah skriver: TAK for hjælpen smukke Dot, det hjalp mig virkelig! og den var bare SÅ smuk! TUSINDE GANGE TAK for hjælpen! Det kunne ikke have ladet sig gøre uden dig!!
Selv tak søde, hjælper gerne, når jeg kan
Takker, jeg skal også lave min første bryllupskage i december, glæder mig vildt meget Det bliver sjovt at se, hvad vi får ud af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128