);

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Rosa

Altså 3+1 er jo urimeligt tidligt at teste. Har du læst om graviditetens uger? Du kan læse en udførlig gennemgang HER og så kunne du jo læse at det først er i 3.uge at ægget befrugtes. Dvs. dit æg har knapt nået at sætte sig fast og du bekymrer dig allerede om hvorvidt det er en "falsk" graviditet. Hvis jeg var dig ville jeg slå koldt vand i blodet, og vente en uge med at teste igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Rosa

vmullepiigen skriver:

): åh nej da.. men kunne bare ikke lade hver.. for havde haft de mærkeligste vaner hvor jeg spiser om natten ): så ville lige været helt 100%.. kan jo også ha haft tidlig ÆL og derfor ha tidlig HCG

Og bare lige så du ved, det så går der jo liiige nogen tid endnu før de mærkelige vaner og spiselyster kommer Mon ikke du bare har været sulten?

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Rosa skriver:

Og bare lige så du ved, det så går der jo liiige nogen tid endnu før de mærkelige vaner og spiselyster kommer Mon ikke du bare har været sulten?

nej sulten? jeg spiser normalt ikke om natten der sover jeg.. så det har undret mig.. må simpelthen være længere henne.. men skal et smut forbi lægen .. nr 2 test er også positiv..

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Rosa skriver:

Altså 3+1 er jo urimeligt tidligt at teste. Har du læst om graviditetens uger? Du kan læse en udførlig gennemgang HER og så kunne du jo læse at det først er i 3.uge at ægget befrugtes. Dvs. dit æg har knapt nået at sætte sig fast og du bekymrer dig allerede om hvorvidt det er en "falsk" graviditet. Hvis jeg var dig ville jeg slå koldt vand i blodet, og vente en uge med at teste igen.

ja okey .. undre mig bare over jeg har taget en test igen og den er postiv.. må være længere henne joo

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Topp skriver:

jeg testede selv positiv 6 dage før tid - men med det resultat lægen fik negativ - gråd og tårer osv kom der.

Meeen senere testede jeg forsat positiv og er nu i 8. måned sååå håber da den er der

weee tillykke tror også den er der hos mig må ha haft meget tidlig æl eller os er længere henne.. vi er så forskellige og der findes ingen regler på hvornår det er bedst .. det lige bevist

Anmeld

20. november 2010

Topp

vmullepiigen skriver:

weee tillykke tror også den er der hos mig må ha haft meget tidlig æl eller os er længere henne.. vi er så forskellige og der findes ingen regler på hvornår det er bedst .. det lige bevist

Den kan blive der - men den kan også smutte

Men ville råde dig til at vente lidt med at tage til lægen - her bragte det kun frustration og frygt - da han fik negativ + blod i min urin.

Anmeld

20. november 2010

CarinaSB

jeg testede positiv da jeg var 3+2 Og har en skøn knægt på snart 1½ år

Anmeld

20. november 2010

Pige2009

Selvfølgelig er den der! Man kan da ikke gå at tænke over om den evt. er biokemisk eller ej. 

Tro på det!

Anmeld

20. november 2010

LauraLW

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er den der! Man kan da ikke gå at tænke over om den evt. er biokemisk eller ej. 

Tro på det!

Præcis!

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

vmullepiigen skriver:

nu sagde en veninde at min test ku være en snydder.. ): men stregen kom efter et min.. så må jo være graavid ):?? den er flot rød!!! den kan jo kun komme med HCG i kroppen.. er 3+1 ):

Først skal du have et stort tillykke..for selvfølgelig er du gravid.
Og jeg ved ikke hvorfor de andre snakker om biokemisk...bløder du da?

Men det er nu ikke det jeg har forstået.
Og hvis du ikke gør det..jamen så er du da bare SÅ gravid. Om du så er kort eller langt henne er vel ligegyldigt..gravid er du.
Så se du bare at få bestilt en tid hos lægen, så kan han/hun også
bedre vurdere om du evt skulle være lidt længere henne.
Nogle kan få ægløsning dagen efter mens' ophør og andre endda under og lige før, sådan at man rent faktisk er blevet gravid måske dagen inden mens, får mens og så er gravid under mensen.
Naturen veje er forunderlige
Mankan også sagtens have mens selvom man er gravid endda flere gange.
Så jeg synes da bare du skal sige jubiii
Stooort knus fra mig til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.