);

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. november 2010

densmukkeline

nu sagde en veninde at min test ku være en snydder.. ): men stregen kom efter et min.. så må jo være graavid ):?? den er flot rød!!! den kan jo kun komme med HCG i kroppen.. er 3+1 ):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Maria.

Hvorfor ønsker du ikk at være gravid??

Anmeld

20. november 2010

Topp

det kan sagens være biokemisk så hun har helt ret - det er liiidt tidligt at teste

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Maria. skriver:

Hvorfor ønsker du ikk at være gravid??

jeg ønsker det da også er vildt spændt!!!

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Topp skriver:

det kan sagens være biokemisk så hun har helt ret - det er liiidt tidligt at teste

føj da )': nu jeg helt nede ):

Anmeld

20. november 2010

LauraLW

vmullepiigen skriver:

føj da )': nu jeg helt nede ):

Jeg kunne også teste tidligt, min var dog en del mere utydelig.

Er du sikker på din beregning? For jeg synes den ser ganske flot og positiv ud, og fint efter 1 min.

Anmeld

20. november 2010

Topp

Det var ikke for at gøre dig ked - men ca. 50 % af alle graviditeter er biokemiske og ender med mens som man plejer - så vent derfor med at teste til du skal have mens - men krydser alt for den er der

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

LauraLW skriver:

Jeg kunne også teste tidligt, min var dog en del mere utydelig.

Er du sikker på din beregning? For jeg synes den ser ganske flot og positiv ud, og fint efter 1 min.

efter et min. eller flere. er ikke sikker.. ville bare ikke lyde for usikker.. men den kom i god tid.. men så er alt håbet dog ikke ude.. for kunne ikke teste i sidste uge.. først idag (:

Anmeld

20. november 2010

densmukkeline

Topp skriver:

Det var ikke for at gøre dig ked - men ca. 50 % af alle graviditeter er biokemiske og ender med mens som man plejer - så vent derfor med at teste til du skal have mens - men krydser alt for den er der

): åh nej da.. men kunne bare ikke lade hver.. for havde haft de mærkeligste vaner hvor jeg spiser om natten ): så ville lige været helt 100%.. kan jo også ha haft tidlig ÆL og derfor ha tidlig HCG

Anmeld

20. november 2010

Topp

jeg testede selv positiv 6 dage før tid - men med det resultat lægen fik negativ - gråd og tårer osv kom der.

Meeen senere testede jeg forsat positiv og er nu i 8. måned sååå håber da den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.