Den perfekte gave til storesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.810 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Maise86

Hej Baby.dk,

Nu nærmer tiden sig til at lillebror kommer til verden. I den forbindelse vil vi rigtig gerne give Isabella (2 år) den perfekte storesøster-gave.

Vi har tænkt på en Annabell dukke og det er faktisk den eneste idé vi lige har. Men måske jeg hellere vil give hende et "varigt minde" som hun kan tage frem om noget tid og sige " denne her specielle gave fik jeg da jeg blev storesøster".

Har  i nogle idéer til gaver? Eller hvad gjorde i selv?

På forhånd tak :-)

Mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

BabyMus

Hvad med et smykke? Det er da noget hun kan gemme for altid, og når hun så ved at det var dét hun fik da hun skulle være storesøster, så vil man altid tænke på det når man har det på. (:

Anmeld

20. november 2010

Topp

Jeg har givet min dreng "frit løb i BR" for 400 kr. så kunne han selv vælge hvad han skal have når lille-søster kommer til verden. Så den er valgt og står bare og venter hehe

Anmeld

20. november 2010

Sakris

Synes nu altså en dukke er en rigtig god idé. Hvis hun får glæde af den nu og nogle år frem, kan jeg ikke se hvorfor den ikke også skulle være god at tænke tilbage på om mange år. Hvor et smykke eller en lille nips ting, ikke har en "værdi" for en 2-årig, og derfor først vil have en sentimental virkning om nogle år?

Der er der noget rigtig fint i at i kan sidde med hver jeres baby, når lillebror er kommet til verden?

(iøvrigt er min søster 10 år, og leger stadig med sin annabell dukke...)

Anmeld

20. november 2010

titte

Jeg har også tænkt på det med en speciel gave både til store søster men også til lille søster.... Min tanke har været en build a bear bamse. Til dem begge. Sådan at store søster kan kave den til lillesøster( som jo altid vil have den bamse og tænke på det var første bamse) ....

Anmeld

20. november 2010

tinasmor

Personligt tror jeg din datter vil være gladere for en dukke end et varigt minde. Eller også skulle det være begge dele. Min datter bliver lidt over 3 år hvis jeg får lov til at gennemfører min graviditet og jeg har tænkt at give hende sådan et puslebord (til dukker) for hun har mange dukker og så kan hun også "pusle" når baby skal.

Tillykke med den lille nys snarlig ankommen,

Anmeld

22. november 2010

Maise86

Tak for alle jeres gode svar. Jeg tror vi springer med dukken - i har nok ret i at hun er for lille til at værdsætte et varigt minde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.