Testliste December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

Skrev til hende som gav mig advarslen fordi jeg ikke føler den er okay at give mig. Men som du kan se var hun pænt ligeglad. Jeg har skrevet meget grimt er beskeden, og gør jeg det en gang mere så ryger jeg ud af siden.... men jeg er altså ik den eneste som skriver grimt til andre, men det er åbenbart noget andet. For de kan ikke være alle steder, så ser ikke alt.. det er også oki, men så skal de lade være med at lave sådan en ting, hvis ikke alt bliver set...

det er jo forskel på fisk her vidste du det ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

det er f.... til grin det der da!!! de mener de ikke er siden så lang ned at de giver sådan advarsler for de du har skrevet har lige læst tråden oog her er det snart værre end på netbaby da griner højt over det

Er da glad for jeg ikke er den eneste som syntes det er plat at give advarsel for det.... Og når de undskylder det så får de det til at lyde som om jeg har fået så mange advarsler på brev. Den eneste jeg nogensinde har fået er den jeg havde i forvejen og har altså været herinde over et år, såå....

Men jeg kan ik gøre så meget ved det andet end bare at tage imod også ellers bare slikke røv fremover, så jeg ik støder nogen...

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

det er jo forskel på fisk her vidste du det ikke?

Ja skal jeg da lige love for.... 

Anmeld

6. december 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

Er da glad for jeg ikke er den eneste som syntes det er plat at give advarsel for det.... Og når de undskylder det så får de det til at lyde som om jeg har fået så mange advarsler på brev. Den eneste jeg nogensinde har fået er den jeg havde i forvejen og har altså været herinde over et år, såå....

Men jeg kan ik gøre så meget ved det andet end bare at tage imod også ellers bare slikke røv fremover, så jeg ik støder nogen...

jeg synes at det er øv at de giver advarsel for de men hvad ved vi vie er jo bare alm brugere her og har ikke noget at sige hvad de andre laver

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Stort tillykke til alle jer med positive tests!!

Vi andre må op på hesten (manden) igen, krydser for alle der venter på at teste, og alle der skal forsøge igen

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

jeg synes at det er øv at de giver advarsel for de men hvad ved vi vie er jo bare alm brugere her og har ikke noget at sige hvad de andre laver

Nemlig....

Anmeld

7. december 2010

Frøken J.

Sujan: 2.dec. (19. forsøg)  negativ

*Cille*: 2. december  Positiv 

Nissen51: 2. Dec.

4kløver: 3 Dec  Negativ

biimse : 3. dec. (4. forsøg) 

Louisiana28: 5. dec. (første forsøg m. Pergotime)  Negativ 

LouiseNielsen: 5 dec. (3 forsøg)  POSITIV 

Fleur07: 6.dec. (første forsøg) 

A: 6. dec. (første forsøg) 

Heide 6. dec. (Forsøgt i 15 måneder)

Jarnsaxa: 6. december -  negativ

Maria...: 7. dec Mens er kommet 

Blyb: 8. dec (12. forsøg)  Positiv (4. gang på 1 år) Bliv der så! 

Trine89: 10. December (5 forsøg)

SSL: 10.December (3.-rigtige-forsøg, 10. uden prævention)

Håber på baby: 12 dec. (3.forsøg) 

MalHa: d. 13 dec, 2. forsøg med UIUD 

Louiseibsen: d 15 dec 

WantingBaby2011: 15 dec (første forsøg)

1m1i1a: 16 Dec. (10 forsøg)

Majatn: 16 Dec. ( 2. forsøg, 1 efter SA)

Agnete 17 dec. (6. forsøg)

Camillavalby 17 dec. (5IUI) 29 forsøg

MoarJ: 18. December (Tæller ikke forsøg mere)

Viktoria: 2. forsøg IUI-H, testdag 19. Dec. 2010 

Maalene: 20. december (2. gang efter SA)

Ellim: 21. dec. (2. forsøg)

Ace : 25.dec. (3.forsøg barn nr. 2) 

Leonora: 30 dec (4 forsøg, barn nr 2)

Secrets: 30 dec (1. forsøg) 

Undskyld hvis jeg har ødelagt det med farverne, men det er først egang jeg skriver i en testtråd, så har ikke helt styr på det!

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Secrets skriver:

Undskyld hvis jeg har ødelagt det med farverne, men det er først egang jeg skriver i en testtråd, så har ikke helt styr på det!

Skidt pyt  Men hvis du vil vide det, så klik på A i bjælken lige over tekstboksen, der er en tyk grå streg under A'et

Anmeld

7. december 2010

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Skidt pyt  Men hvis du vil vide det, så klik på A i bjælken lige over tekstboksen, der er en tyk grå streg under A'et

Nårh jo, ved godt hvordan man laver fejl, men har manglet en introduktion til lige det her testliste, så ved ikke hvilke farver der betyder hvad

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Secrets skriver:

Nårh jo, ved godt hvordan man laver fejl, men har manglet en introduktion til lige det her testliste, så ved ikke hvilke farver der betyder hvad

Nåååårh, jamen blå er negativ og rød er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.