Testliste December

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

Tog du en test alligevel.... TILLYKKE!

Jeps, jeg kunne simpelthen ikke lade være.... Min fornæmmelse af at den var der blev bare for stor til at jeg ku vente....

Og tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

sig mig har du fået ny advarsel 17 dage lol?? troede at den gamle var ved at udløbe

Jaaa, åbenbart... Men kan sku kun grine af det!!!

Anmeld

6. december 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

Jaaa, åbenbart... Men kan sku kun grine af det!!!

det er bare løgn det er latterlig.. hvad har du nu lavet så lad mig høre

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

det er bare løgn det er latterlig.. hvad har du nu lavet så lad mig høre

Jamen jeg har ikke fået helt svar på hvad jeg havde gjort. Kun hva tråd det omhandler....

En skrev noget til mig som jeg syntes var skide provokerende også skriver jeg tilbage hvem hun egentlig troede hun var siden hun syntes hun kunne tillade sig at skrive sådan.

Og vupti en advarsel til Louise... IGEN!

Anmeld

6. december 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

Jamen jeg har ikke fået helt svar på hvad jeg havde gjort. Kun hva tråd det omhandler....

En skrev noget til mig som jeg syntes var skide provokerende også skriver jeg tilbage hvem hun egentlig troede hun var siden hun syntes hun kunne tillade sig at skrive sådan.

Og vupti en advarsel til Louise... IGEN!

link til tråden tak..det er bare dumt nu må de tage sig sammen da

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

LouiseNielsen skriver:

Jeps, jeg kunne simpelthen ikke lade være.... Min fornæmmelse af at den var der blev bare for stor til at jeg ku vente....

Og tak....

Hvor er det fedt... 

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

A. skriver:

link til tråden tak..det er bare dumt nu må de tage sig sammen da

Du kan finde den under tråde jeg har oprettet, den hedder. Det pisser mig faktisk lidt af..

En skriver: Nu fik du da de svar du ville have, eller sådan noget...

Og syntes jeg egentlig var en tam bemærkning også svarede jeg som jeg gjorde...

En gang mere, og jeg ryger ud fra siden. Så fra nu af skal jeg slikke røv på alle så jeg ikke kommer til at skrive noget forkert...

Anmeld

6. december 2010

JCS

LouiseNielsen skriver:

Du kan finde den under tråde jeg har oprettet, den hedder. Det pisser mig faktisk lidt af..

En gang mere, og jeg ryger ud fra siden. Så fra nu af skal jeg slikke røv på alle så jeg ikke kommer til at skrive noget forkert...

Weey, tillykke 

Med hensyn til de advarsler, skulle moderatorene måske tage højde for at mange brugere her inde sjovt nok har en ret massiv hormonproduktion

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

JCS skriver:

Weey, tillykke 

Med hensyn til de advarsler, skulle moderatorene måske tage højde for at mange brugere her inde sjovt nok har en ret massiv hormonproduktion

Skrev til hende som gav mig advarslen fordi jeg ikke føler den er okay at give mig. Men som du kan se var hun pænt ligeglad. Jeg har skrevet meget grimt er beskeden, og gør jeg det en gang mere så ryger jeg ud af siden.... men jeg er altså ik den eneste som skriver grimt til andre, men det er åbenbart noget andet. For de kan ikke være alle steder, så ser ikke alt.. det er også oki, men så skal de lade være med at lave sådan en ting, hvis ikke alt bliver set...

Anmeld

6. december 2010

A.

LouiseNielsen skriver:

det er f.... til grin det der da!!! de mener de ikke er siden så lang ned at de giver sådan advarsler for de du har skrevet har lige læst tråden oog her er det snart værre end på netbaby da griner højt over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.