Ny klumme af Tynen / Trine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2008

Marco2

[citat]Måske man kunne tjene en ekstra skilling ved det, hvis man fandt nogen der ville udgive sådan noget.[/citat] Prøv da at kontakte "vores børn": Louise Mørup Sonne Redaktionschef lms@oxygen.dk Ida Bjørg Meldgaard Redaktionssekretær ibm@oxygen.dk Eller redaktøren på "Vi forældre": http://viforaeldre-magasinet.dk/index.php?mod=main&top=0&parent=0&id=15 Om ikke de skal ha' en klumme.... AG - som synes det ku' være fedt hvis de vil gøre Tynen til klummeskribent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

Lene76

hehe hvor godt Trine....:D jeg ku ik ha skrevet det bedre.... men bare vent til der kommer flere unger til..... så blir det skisme ik lettere(L) glæder mig til at læse flere at din "klummer" så prøv da som Ag skriver at skriv til vores børn el nogen af de andre børne/forældre blade. Knus fra Lene som osse synes det ku' være fedt hvis de vil gøre Tynen til klummeskribent!

Anmeld

22. august 2008

birgittemarie

Hvad med lige at smide den ind med aftenputningen? Den er jeg sikker på, der er mange, der kan få sig en griner over også :D

Anmeld

22. august 2008

Tynen

Efter jeg læste jeres ros i går kunne jeg ikke slå tanken ud af hovedet, så måske jeg skulle give det et shot.

Virker det ikke bare lidt påtrængende, eller....?!

Anmeld

22. august 2008

Juniors mor

Nej da - det er da slet ikke påtrængende. Det værste du kan få at vide er, at de ikke kan bruge den til noget! Synes helt klart du skal prøve at sende den afsted - du skriver super godt ;)
Helle

Anmeld

22. august 2008

Tynen

Juniors mor skriver:

Nej da - det er da slet ikke påtrængende. Det værste du kan få at vide er, at de ikke kan bruge den til noget! Synes helt klart du skal prøve at sende den afsted - du skriver super godt ;)
Helle

Tak, altså (L)

Jeg må lige se hvad jeg kan brygge sammen i løbet af weekenden.
Så må vi se om jeg har X-Factor!!! (C)

Anmeld

22. august 2008

Juniors mor

Tynen skriver:

Juniors mor skriver:

Helle

Tak, altså (L)

Jeg må lige se hvad jeg kan brygge sammen i løbet af weekenden.
Så må vi se om jeg har X-Factor!!! (C)

Er helt sikker på du har X-factor, charme, selvtillid, lækkert hår og hvad der ellers skal til :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.