Overspringshandlinger...igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Rasmine

Hvordan undgår man dem?
Hvordan får man koncentrationen på plads?

Hvad har I andre eksamensgængere gjort for at TAGE JER SAMMEN???

Mette - dronningen af overspringshandlinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

heaven

hehe, er du gået i stå med opgaven....

Anmeld

20. august 2008

Rasmine

Nja, både og...
Har "gemt" alt det tunge, teorien til nu.
Og kan bare ikke samle mig om at få det læst, læser den samme linie gang på gang på gang.
Og når det så ikke spiller for mig, tænker jeg:
Nå, emn jeg kan da os lige sætte en vask over.
Eller jeg kan da også lige rende i bad...
Osv. osv. osv...

Det bider bare sig selv bagi, for jeg SKAL jo have det læst.

Jeg undrer mig bare over hvordan jeg dog kan lade det ske, gang på gang på gang...???

Anmeld

20. august 2008

heaven

så giv dig selv lov til en halv time eller hvad nu du synes er ok - læg ALT!!!!!! hvad der minder om opgaven væk og så fyr op under anlægget og syng med, dans eller sådan noget... eller se en sid-com (ordbog, tak) med en kop kaffe.....

del teorien op i afsnit, og tag et af gange - måske ikke direkte skriftligt, men i hovedet (ved ikke hvordan du bygger din opgave op) og så arbejd i intervaller.... start med at NU SKAL JEG ARBEJDE I 20 MIN..... pause.. så en halv time osv...

var det noget?????

Anmeld

20. august 2008

Rasmine

Ja, det lyder som en go' idé. Det må jeg prøve. Nå, må altså igang med at læse...avisen, den er lige kommet. :P

Anmeld

20. august 2008

Lise

Åh hvor jeg dog kender det... heldigvis er der OVER ÉN MÅNED til mit næste eksamensprojekt 8(

Jeg plejer at lave det allermeste lige før deadline - før kan jeg ikke tage mig sammen... Det er faktisk lidt skørt, for jeg laver ingen aftaler osv. i en god periode op til eksamen eller i den periode jeg skriver projekt i den tro at jeg faktisk udnytter tiden optimalt...hvilket ALDRIG er sket!!! Så i al den tid, der sidder jeg med bøgerne foran mig og computeren er tændt...og keder mig, eller vasker tøj, ser tv, handler, laver mad, støvsuger...

Ingen hjælp fra mig af!

Lise - som har været til introdag på hendes nye studie idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.