Sælger i altid tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Rosa

Jeg laver en stor bunke som min veninde så kan gennemrode, og så låner hun det hun vil. Resten sælger jeg, på nær få udvalgte stykker som har særlig affektionsværdi, såsom hjemmestrik. Det som ikke kan sælges afleverer jeg i mødrehjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

LinLin

Jeg sælger det "dyre" og giver det "billigere" til genbrugsbutikker!

Anmeld

20. november 2010

JulieE

Jeg sælger som de dyre ting, men gemmer også meget  Tænker min bror og hans kæreste gerne vil arve det når de skal have børn...

Anmeld

20. november 2010

mor-til-vanessa

det tøj som jeg ikke vil genne det giver jeg til mødrehjælpen. men har næsten gemt alt min datter tøj fra hun var lille, i hver fald de fine ting, resten er givet til mødrehjælpen. 

hvis jo være dejligt at hvis man får et barn igen at man har noget. og hvis det bliver en pige har jeg jo en masse ting. og hvis jeg får en dreng, så tror jeg alligevel jeg vil gemme de fine af min datters ting, som hun kan få når hun bliver stor.

jeg fik selv den sparkedragt som jeg havde på hjem fra hospitalet, og det var rigtig sjovt at have. den havde min datter også på hjem

Anmeld

20. november 2010

Pige2009

Jeg har foræret lidt af Lauras tøj væk, men mærkevaretøj bliver solgt, hvis det ikke lige er lånt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.