Sælger i altid tøjet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Carina1977

Sælger i altid det tøj, der er blevet for småt til jeres børn?

Et par gange i året, går jeg Marks skab igennem, og finder altid en del han ikke kan passe længere. Somregel helt bagerst i skabet  Det han så ikke kan passe, har jeg en der kan overtage. Hun har nemlig 3 drenge på 4, 6 og 8 år og har ikke forfærdeligt mange penge. Jeg kan godt huske hvordan det var, dengang hvor jeg kun havde 2000 kr. i måneden at leve for, og der var jeg godt nok taknemmelig, når jeg modtog noget brugt tøj til Mark. Så hver gang ryger det derhen, medmindre det er så slidt at det ikke er noget værd længere. Det er dejligt at forære tøjet til nogen, som jeg ved bliver super-glade for det.

Hvad gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Sabine...!

har en søn på lige knap 3 år...

meget af hans tøj er også arvet fra hans fætter...

og når min søn vokser ud af det blir det sendt vider til min veninde selvfølgelig med mindre at det er slidt eller grimt..

meget af det tøj vi har til lille søster er også arvet... eller noget vi har købt billigt brugt...

og vil sige vi er dybt taknemlige for ALT det vi for...

også derfor vi for det meste forære ting væk hvis vi har noget vi skal af med... da vi selv ved hvor meget det kan varme hvis man mangler noget og virkelig ikke har pengene til det..

så nej vi sælger ikke tøjet..

det eneste tøj af min søns brugte er det han har haft af molo og hummel...

Anmeld

20. november 2010

SaNiNa

nope alt er gemt. man ved jo aldrig om det bliver en dreng næste gang igen og rigtig meget af det er slet ikke brugt

Anmeld

20. november 2010

Happiness

Nu har jeg ikke børn endnu. Men mit eget tøj giver jeg til dansk røde kors eller andre velgørenheder. Så regner med at jeg giver børnetøjet, når det blir for småt, til dansk mødrehjæp eller lignende.

Det samme med al det udstyr vi ikke længere skal bruge. Det gør vi også med vores møbler.

Så støtter man en god sag, og det sælges meget billigt i diverse butikker.

Anmeld

20. november 2010

Mi

Jeg sælger ikke så meget tøj, kun overtøj. De stores tøj bliver gemt til yngste datter og hendes tøj bliver givet væk til en veninde som gerne vil have flere børn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. november 2010

MariaJ

Nej. Vi har ikke solgt noget endnu, og jeg tror heller ikke vi kommer til det lige med det samme. I første omgang gemmer vi alt, for vi håber jo der kommer en eller flere små søskende på et tidspunkt, der skal bruge det. I mellemtiden er noget af det dog lånt ud til min søster, der venter en lille dreng om en måneds tid. Når vi engang er færdige med små børn skal vi selvfølgelig skille os af med en del. Så må vi se om noget kan sælges eller om det skal gives væk.  

Anmeld

20. november 2010

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

nope alt er gemt. man ved jo aldrig om det bliver en dreng næste gang igen og rigtig meget af det er slet ikke brugt

Jeg synes også det er fint at gemme baby-tøj. Nu er min dreng 10 år, så det er alt i str. 10 år jeg har foræret væk. Jeg har valgt ikke at gemme det, fordi der nok ville gå temmelig længe inden vi ville få brug for det  Skal ikke have flere børn lige foreløbig

Jeg forærede min søns baby-tøj væk for 3 år siden, fordi jeg egentlig havde valgt at jeg ikke skulle have flere børn end min søn. Men ombestemte mig, da jeg mødte min kæreste. Så må jeg ud og købe noget nyt til den tid

Anmeld

20. november 2010

SiLiMiMa

Carina1977 skriver:

Sælger i altid det tøj, der er blevet for småt til jeres børn?

Et par gange i året, går jeg Marks skab igennem, og finder altid en del han ikke kan passe længere. Somregel helt bagerst i skabet  Det han så ikke kan passe, har jeg en der kan overtage. Hun har nemlig 3 drenge på 4, 6 og 8 år og har ikke forfærdeligt mange penge. Jeg kan godt huske hvordan det var, dengang hvor jeg kun havde 2000 kr. i måneden at leve for, og der var jeg godt nok taknemmelig, når jeg modtog noget brugt tøj til Mark. Så hver gang ryger det derhen, medmindre det er så slidt at det ikke er noget værd længere. Det er dejligt at forære tøjet til nogen, som jeg ved bliver super-glade for det.

Hvad gør i andre?

nej, aldrig faktisk

jeg giver det, maia ikke kan bruge til hendes kusine, som er 8 mdr og det simons ikke længere kan passe får hans fætter med mindre det er for slidt, så går det til genbrug el. skrald hvis der er huller og lign i.....

gider ikke besværet med at sælge, plus at jeg jo har aftagere til det, som bliver glade og så behøver jeg ingen penge for det.

heise, som heller aldrig har købt brugt tøj.....bortset fra en enkelt flyverdragt herinde, som bare var for sød

Anmeld

20. november 2010

Lullaby

Pt bliver alt gemt fordi vi ikke er færdige med unger  Og så ved jeg faktisk ikke hvad vi gør, medmindre vi kender nogen der mangler tror jeg vi sælger det

Anmeld

20. november 2010

Mormilla

Jeg har gemt min søn`s tøj fordi jeg gerne ville ha et barn mere. Nu er jeg så gravi og med en pige så nu får jeg ikke brug for det. Så tror at jeg sælger det når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.