super nova alarm købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.044 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Heidimed lea

hej piger tænkte på om en af jer skulle have en supernova til salg. det skal helst være den gamle model med antennen. skal være velholdt og fungere.
mvh Heidi (august 2006)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Dissing74

Hej Heidi,

Vi har en Super Nova alarm fra oktober 2006, hvor antennen er brækket af den ene, men vi har fået oplyst af den kan købes for 150 kr.
Ellers fungerer den fint. Måske det har interesse?

Kh Ulla (ulladissing@yahoo.dk

Anmeld

20. august 2008

Heidimed lea

hejsa det lyder fint,, jeg har selv antennen. hvad skal du have for den. skriver lige videre her da min mail er nede.
Heidi:)

Anmeld

20. august 2008

finkedinke

Må jeg lige spørge hvorfor du gerne vil have den gamle super nova og ikke den nye?
Jeg havde selv overvejet et ønske mig den nye til barnedåben. Jeg har den gamle (fra2001) et eller andet sted på loftet og er ikke sikker på om jeg har både opladere og begge enheder endnu. Men hvis den nye ikke er bedre skulle jeg måske lede i gemmerne alligevel.
Berith

Anmeld

20. august 2008

Heidimed lea

vi har den nye på mit arbejde, og synes ikke den er så god som den gamle.. synes der går mere støj i den nye. men måske bare mig. jeg vil heller ikke give fuld pris på 1200 for en alarm.
Heidi

Anmeld

21. august 2008

finkedinke

Tak for svar. Så må jeg vist heller sende gemalen på loftet:-) Det er godt jeg først skal føde til nytår, så er der en chance for at han når at finde den inden:D

Berith

Anmeld

25. august 2008

Heidimed lea

så har jeg fået købt en alarm via gul og gratis.. tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.