mine sysler (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

lotte32

Kristina V skriver:

Den er lidt sjovt. Har du så bare lavet en stor plade og så bøjet den mens den var varm??

Nej den er lavet i en idlfast skål, har først lagt et lag perler i bunden, og derefter bygget op af siderne, en perle af gangen, lidt et pillearbejde at få perlerne til at balancere oven på hinanden, men vældigt hyggeligt  derefter har den været i ovnen ved 200 grader i ca 10 min.. når den så kommer ud putter man den ildfaste skål i koldt vand, og vupti så har man en fin perleskål  det er dog nemmest hvis man har en ildfast skål eller fad, men ikke alt for stejle sider

håber det var forståeligt.. ellers må du skrive igen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Valle81

lotte31 skriver:

Det er en sætterkasse, og den står til salg til 400 kr. 

Lotte

Ja det er det den hedder, kan simpelthen ikke huske det:0)

Hvis jeg havde 400 kroner der stod sættekasse på så købre jeg den - den er så fed og flot:0)

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Valle81 skriver:

Ja det er det den hedder, kan simpelthen ikke huske det:0)

Hvis jeg havde 400 kroner der stod sættekasse på så købre jeg den - den er så fed og flot:0)

Ja jeg er også godt tilfreds med den

Lotte

Anmeld

20. november 2010

Grynt

Syntes du har lavet nogle rigtige flotte ting. Øjet faldt på dit sengetøj - super fedt  Hvad str. er hver lap egentlig? Er de syet med almindelig maskine eller overlocker?

Din sætterkasse er også top fed - skal også igang med at sætte nyt liv i min den grimme herhjemme. Vil dog lige spørge dig, har du malet din kasse eller var den hvid fra start?

Rigtige søde ugler i hver deres form

Grynt

Anmeld

20. november 2010

Mira0911

Det er sq flot... 

Anmeld

20. november 2010

Zafir

Jeg kan godt lide den der skål der ligner den er lavet af slik hehe

Anmeld

20. november 2010

MariaJ

Ih, hvor er du kreativ. Jeg ønsker mig det hele (især uglerne, og elefanterne og sættekassen)

Anmeld

20. november 2010

mariamiss6

en FED skål... Det skal jeg eddermamer prøve selv :D

Skal så bare lige have købt en masse perler hehe....

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Grynt/Tina skriver:

Syntes du har lavet nogle rigtige flotte ting. Øjet faldt på dit sengetøj - super fedt  Hvad str. er hver lap egentlig? Er de syet med almindelig maskine eller overlocker?

Din sætterkasse er også top fed - skal også igang med at sætte nyt liv i min den grimme herhjemme. Vil dog lige spørge dig, har du malet din kasse eller var den hvid fra start?

Rigtige søde ugler i hver deres form

Grynt

Tak det er syet på alm maskine, og hver lap er 40x40 cm, og så er der tilsvarende pudebetræk hvor lapperne er 20x20 cm. det tog en dags tid at klippe og sy det hele, men så var jeg også godt øm i kroppen af at siddet bøjet over maskinen

Lotte

Anmeld

20. november 2010

Mormilla

lotte31 skriver:

Tak  vi har dobbeltdyne, så det er et dynebetræk og ikke et sengetæppe det er syet udelukkende at gamle duge og dynebetræk fra genbrugsbutikker  

Lotte

Okay det var da smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.