mine sysler (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.090 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. november 2010

lotte32

Så fik jeg taget mig sammen til at få taget billeder at de ting jeg går og hygger med, jeg laver lidt forskelligt, så her kommer lige et lille udvalg  Jeg laver både ting til hjemmet og til salg

Knus Lotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Dot D

Fede sager Lotte, er især vild med uglerne i de mange varianter

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Dot D skriver:

Fede sager Lotte, er især vild med uglerne i de mange varianter

Ja, jeg er også lidt vildt med ugler pt.. har syet en masse puder og tasker, som jeg solgte på et marked for en uges tid siden.. der var rift om dem 

Lotte

Anmeld

20. november 2010

Kristina V

Iii nogle fine ugler..

Hva er det første billede??

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Kristina V skriver:

Iii nogle fine ugler..

Hva er det første billede??

Takker

det første billede er en lille skål lavet af HAMA perler der har været et smut i ovnen.. det ser fint ud når der er fyrfadslys i

Lotte

Anmeld

20. november 2010

Valle81

lotte31 skriver:

Så fik jeg taget mig sammen til at få taget billeder at de ting jeg går og hygger med, jeg laver lidt forskelligt, så her kommer lige et lille udvalg  Jeg laver både ting til hjemmet og til salg

Knus Lotte

FLotte flotte ting,

Er fuldstændig forgabt i reolen med de forskellie tapeter - er den lavet til dig selv eller sælger du eller???

Anmeld

20. november 2010

Mormilla

Ej hvor er det flot det du laver! Er helt vild med dit sengetæppe. Det er super flot

Anmeld

20. november 2010

Kristina V

lotte31 skriver:

Takker

det første billede er en lille skål lavet af HAMA perler der har været et smut i ovnen.. det ser fint ud når der er fyrfadslys i

Lotte

Den er lidt sjovt. Har du så bare lavet en stor plade og så bøjet den mens den var varm??

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Valle81 skriver:

FLotte flotte ting,

Er fuldstændig forgabt i reolen med de forskellie tapeter - er den lavet til dig selv eller sælger du eller???

Det er en sætterkasse, og den står til salg til 400 kr. 

Lotte

Anmeld

20. november 2010

lotte32

Mormilla skriver:

Ej hvor er det flot det du laver! Er helt vild med dit sengetæppe. Det er super flot

Tak  vi har dobbeltdyne, så det er et dynebetræk og ikke et sengetæppe det er syet udelukkende at gamle duge og dynebetræk fra genbrugsbutikker  

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.