skriger hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

merle2010

Cris skriver:

Hvor gammel er hun? For vores den lille var lidt over 6 måneder, da han også blev rigtigt syg (efter self. en tur fra storebror) Og vi var lige started med mad. Så gad han self. overhovedet ikke noget. Jeg har fuldammet ham så indtil han blev næsten 8 måneder, for han gad ikke andet   Og så startede vi stille og rollig. Bare rollig, hun skal nok få lyst til noget andet. Vi mister også apetiten, når vi er syge. Og jeg vil også sige, at grøden er hellere ikke det bedste, synes jeg. Alt for tung til hendes trætte systemet og tarmen. Jeg ville prøve en gang i mellem med en let gulerødsmos eller grønneærter eller halv kartofler og half gulerødder. En let hjemmelavet på mælk med en lille smule olie på. Hun skal nok få lyst til det. Begge mine børn har haft det bedre med sådan en start efter de har været syge end med grød.

hun er 6 mdr.. ja det skal nok komme igen.. håber jeg.. ja kunne være jeg skulle prøve gulerødder og kartofler.. men hun gider heller ikke frugtmos.. og det burde jo være dejligt for hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.