Ja, vi kender det godt. Når vores dreng har været syg, har det været værre bagefter end da han faktisk var syg. Efter 3 eller 4 dag med feber så gider han ikke noget, han er ikke sulten men alligevel vil spise noget, han er meget piv piv og han kan ikke finde ud af noget. Så det er værre den periode end selve sygdom! Sidste forår blev han rigtigt syg, så har han haft sådan en periode og da han var ved at blive ok (måske efter tre uger) så blev han syg igen og vi skulle starte helt forfra! Og så skete det 3 gange! Jeg kan kun sige, at I skal være tålmodig, find en slynge eller en Ergo rygsæk eller noget til at have hende på din ryggen en gang i mellem, så du kan nå at lave noget og prøv at tage 1000 tålmodighed piller, det går over!
Men hvis hun bliver ved med at have høj feber hver dag i over en uge vil jeg snakke med lægen igen, det kunne være, at hun skal have lidt hjælp til at slå virusen i hjæl. Jeg synes, at flere en 7 dag med feber er for meget og hun må være fuldstandig færdig og slid...
Anmeld