skriger hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.964 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. november 2010

merle2010

hejsa... min datter har været syg en uges tid med feber og forkølelse.. lægen siger det er influenza og går over af sig selv.. men hun er simpelthen såååå pylret og skriger hele tiden.. jeg skal hele tiden sidde med hende, og når vi sover skal hun hele tiden mærke at jeg er der.. hun gider ikke engang være hos sin far, det er bare mor mor mor hele tiden.. og hvis hun ligger og hygger sig, og så får øje på mig, så begynder hun at skrige og vil op... det er ligsom at hun bare begynder at pylre når hun ser mig.. er det meget normalt??? har virkelig brug for råd, for er ved at blive sindsyg.. har hende på armen konstant og hun vejer altså over 10 kg..

hun vil heller ikke spise grød i øjeblikket, vil kun have sin flaske.. det virker som om hun har ondt.. har prøvet at give hende en panodil, og så faldt hun i søvn.. hvad kan det være??

hilsen er bekymret og TRÆT mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

anna-jonas

Tænder min ven, tænder.............

Anmeld

19. november 2010

merle2010

anna-jonas skriver:

Tænder min ven, tænder.............

kan det virkelig være de dumme tænder??? der er ikke noget at mærke endnu, men hun er også 6 mdr, så det kunne jo sagtens være det... hun er bare VIRKELIG mor pattet... det er næsten ikke til at holde ud..

Anmeld

19. november 2010

Maya-mus

Det er nok en "god" blanding...

Min søn er også syg for tiden, og har været det en lille uges tid nu..
Han er snart 5 måneder, og jeg kan se på ham, at hans gummer driller!

Han snotter og hoster, så det er ikke KUN tænder. Der er andet i luften!

Anmeld

19. november 2010

merle2010

Maya-mus skriver:

Det er nok en "god" blanding...

Min søn er også syg for tiden, og har været det en lille uges tid nu..
Han er snart 5 måneder, og jeg kan se på ham, at hans gummer driller!

Han snotter og hoster, så det er ikke KUN tænder. Der er andet i luften!

ja det er nok en god blanding af det hele.. hendes gummer irreterer også hende.. men der er intet at se/mærke... men de kan jo være på vej... men snottet løber også konstant på hende, og hun hoster osse.. det er simpelthen så synd for hende.. igår måtte jeg ligge og kramme hende i søvn.. hun var meget ked...

Anmeld

19. november 2010

Mille83

merle2010 skriver:

hejsa... min datter har været syg en uges tid med feber og forkølelse.. lægen siger det er influenza og går over af sig selv.. men hun er simpelthen såååå pylret og skriger hele tiden.. jeg skal hele tiden sidde med hende, og når vi sover skal hun hele tiden mærke at jeg er der.. hun gider ikke engang være hos sin far, det er bare mor mor mor hele tiden.. og hvis hun ligger og hygger sig, og så får øje på mig, så begynder hun at skrige og vil op... det er ligsom at hun bare begynder at pylre når hun ser mig.. er det meget normalt??? har virkelig brug for råd, for er ved at blive sindsyg.. har hende på armen konstant og hun vejer altså over 10 kg..

hun vil heller ikke spise grød i øjeblikket, vil kun have sin flaske.. det virker som om hun har ondt.. har prøvet at give hende en panodil, og så faldt hun i søvn.. hvad kan det være??

hilsen er bekymret og TRÆT mor

Åhhh jeg føler med dig, vi var 2 gange til læge indenfor en uge... Influenza, feber på 38,9....en uge efter, vupti 1 stk tand

Anmeld

19. november 2010

merle2010

Mille83 skriver:

Åhhh jeg føler med dig, vi var 2 gange til læge indenfor en uge... Influenza, feber på 38,9....en uge efter, vupti 1 stk tand

jamen så er det da nok det der er på vej... synes godt nok det er hårdt.. men vi skal jo igennem det.. hun er osse bare mega træt.. kunne sove hele tiden.. og jeg kan bare ikke andet gøre end at være der for hende... :\'(

Anmeld

19. november 2010

Cris

Ja, vi kender det godt. Når vores dreng har været syg, har det været værre bagefter end da han faktisk var syg. Efter 3 eller 4 dag med feber så gider han ikke noget, han er ikke sulten men alligevel vil spise noget, han er meget piv piv og han kan ikke finde ud af noget. Så det er værre den periode end selve sygdom! Sidste forår blev han rigtigt syg, så har han haft sådan en periode og da han var ved at blive ok (måske efter tre uger) så blev han syg igen og vi skulle starte helt forfra! Og så skete det 3 gange! Jeg kan kun sige, at I skal være tålmodig, find en slynge eller en Ergo rygsæk eller noget til at have hende på din ryggen en gang i mellem, så du kan nå at lave noget og prøv at tage 1000 tålmodighed piller, det går over!

Men hvis hun bliver ved med at have høj feber hver dag i over en uge vil jeg snakke med lægen igen, det kunne være, at hun skal have lidt hjælp til at slå virusen i hjæl. Jeg synes, at flere en 7 dag med feber er for meget og hun må være fuldstandig færdig og slid...

Anmeld

19. november 2010

merle2010

Cris skriver:

Ja, vi kender det godt. Når vores dreng har været syg, har det været værre bagefter end da han faktisk var syg. Efter 3 eller 4 dag med feber så gider han ikke noget, han er ikke sulten men alligevel vil spise noget, han er meget piv piv og han kan ikke finde ud af noget. Så det er værre den periode end selve sygdom! Sidste forår blev han rigtigt syg, så har han haft sådan en periode og da han var ved at blive ok (måske efter tre uger) så blev han syg igen og vi skulle starte helt forfra! Og så skete det 3 gange! Jeg kan kun sige, at I skal være tålmodig, find en slynge eller en Ergo rygsæk eller noget til at have hende på din ryggen en gang i mellem, så du kan nå at lave noget og prøv at tage 1000 tålmodighed piller, det går over!

Men hvis hun bliver ved med at have høj feber hver dag i over en uge vil jeg snakke med lægen igen, det kunne være, at hun skal have lidt hjælp til at slå virusen i hjæl. Jeg synes, at flere en 7 dag med feber er for meget og hun må være fuldstandig færdig og slid...

ja jeg føler osse at vi skal starte helt forfra.. ja jeg kontakter lægen igen hvis det fortsætter.. vi var lige kommet så godt igang med grød.. men det er bare gået helt i vasken nu.. hun gider det SLET ikke.. begynder bare at skrige... ja måske jeg skulle prøve med hendes slynge.. det har jeg slet ikke tænkt på...

Anmeld

19. november 2010

Cris

merle2010 skriver:

ja jeg føler osse at vi skal starte helt forfra.. ja jeg kontakter lægen igen hvis det fortsætter.. vi var lige kommet så godt igang med grød.. men det er bare gået helt i vasken nu.. hun gider det SLET ikke.. begynder bare at skrige... ja måske jeg skulle prøve med hendes slynge.. det har jeg slet ikke tænkt på...

Hvor gammel er hun? For vores den lille var lidt over 6 måneder, da han også blev rigtigt syg (efter self. en tur fra storebror) Og vi var lige started med mad. Så gad han self. overhovedet ikke noget. Jeg har fuldammet ham så indtil han blev næsten 8 måneder, for han gad ikke andet   Og så startede vi stille og rollig. Bare rollig, hun skal nok få lyst til noget andet. Vi mister også apetiten, når vi er syge. Og jeg vil også sige, at grøden er hellere ikke det bedste, synes jeg. Alt for tung til hendes trætte systemet og tarmen. Jeg ville prøve en gang i mellem med en let gulerødsmos eller grønneærter eller halv kartofler og half gulerødder. En let hjemmelavet på mælk med en lille smule olie på. Hun skal nok få lyst til det. Begge mine børn har haft det bedre med sådan en start efter de har været syge end med grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.