Mini-bøffen 23+0 (uge 24!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. november 2010

L-Mortil3

Synes efterhånden maven begynder at tage form

Desværre er de lidt mere trælse ting også beyndt at melde sig, bækken og lændesmerter, masser og MASSER af lægkramper, generel natlig uro... Men hvad, man tager det jo med et smil i sidste endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Pige2009

Du er lige så fin som sidst - håber det går godt med Liam. Det er vel lidt svært at slæbe rundt med ham på armen...

Anmeld

19. november 2010

L-Mortil3

Baagøe skriver:

Du er lige så fin som sidst - håber det går godt med Liam. Det er vel lidt svært at slæbe rundt med ham på armen...

Det går bare så godt med Liam, siden han har fået dræn er han om muligt bare SÅÅÅÅ glad en dreng, han griner og snakker dagen lang, sover uden problemer både dag og nat, og han er simpelthen så veltilpas (det troede jeg nu også han var før, men nu kan man jo sammenligne!) .

Og noooope, det er monster strenge han skal hænge der på siden Med et godt greb om maven med hans ben

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Hvor er du fin! Og hvordan gør du? Din graviditet virker til at gå SÅ hurtigt, hvor jeg synes min egen snegler sig afsted

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Det går bare så godt med Liam, siden han har fået dræn er han om muligt bare SÅÅÅÅ glad en dreng, han griner og snakker dagen lang, sover uden problemer både dag og nat, og han er simpelthen så veltilpas (det troede jeg nu også han var før, men nu kan man jo sammenligne!) .

Og noooope, det er monster strenge han skal hænge der på siden Med et godt greb om maven med hans ben

Hvor er det bare dejligt at høre. Det var da godt, at de så hurtigt fandt ud af, at han skulle have dræn, så I nu har fået jeres glade og frække dreng igen

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

kitty skriver:

Hvor er du fin! Og hvordan gør du? Din graviditet virker til at gå SÅ hurtigt, hvor jeg synes min egen snegler sig afsted

Jamen du er jo også først lige gået i gang

Anmeld

19. november 2010

L-Mortil3

kitty skriver:

FNIS! Jeg kan love dig at da jeg ventede Liam føltes graviditeten som 80 uger og ikke 40

Tiden flyver bare liiidt stærkere når man junglerer job, hus og 24/7 underholdningsmaskine for en fræk lille prut når man har hentet ham Der er aldrig en stille stund til liiige at tænke, sig mig... hvor langt er jeg egentlig henne

GLÆDER mig SÅ meget til at følge din mavse!

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Jamen du er jo også først lige gået i gang

I know ... Men det er mystisk, som alle andre drøner afsted.. Eller følelsen af det

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

kitty skriver:

I know ... Men det er mystisk, som alle andre drøner afsted.. Eller følelsen af det

Ja, og så når du har ventet SÅ længe på, at det endelig skulle ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.