Jeg har ingen mave. og kan ikke vente.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. november 2010

mialt

hej alle sammen.

nøj hvor er det bare mega øv at jeg ingen mave har. jeg er 11+5, og man kan overhovedet ikke se noget. jeg har haft de letteste 3 måneder. uden kvalme eller noget. kun meget følsomme brystvorter. 

så derfor føler jeg faktisk ikke jeg er gravid. og derfor ville det være dejligt hvis jeg snart kunne se lidt på maven.

glæder mig så meget. Vi skal til den første scanning på torsdag. NF. og ingen af os kan vente.

håber i alle har det gode derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Pena

mialt skriver:

hej alle sammen.

nøj hvor er det bare mega øv at jeg ingen mave har. jeg er 11+5, og man kan overhovedet ikke se noget. jeg har haft de letteste 3 måneder. uden kvalme eller noget. kun meget følsomme brystvorter. 

så derfor føler jeg faktisk ikke jeg er gravid. og derfor ville det være dejligt hvis jeg snart kunne se lidt på maven.

glæder mig så meget. Vi skal til den første scanning på torsdag. NF. og ingen af os kan vente.

håber i alle har det gode derude.

Kan godt forstå det virker lidt uvirkeligt når der ingen "tegn" er på graviditeten, men jeg tror bare du skal prise dig lykkelig over at du ikke har alle de kvalmeture osv der hører sig til i starten. Og mon ikke maven nok skal komme.

Min veninde kunne man først se det på de sidste måneder, men da var man pludselig heller ikke i tvivl længere Så det er åbenbart forskelligt hvordan man vokser.

Bare se på Mary med tvillinger. Hun ligner jo bare en der har spist en stor middag.

Anmeld

19. november 2010

MetteDN

Kan godt forstå dig Men du skal være rigtig glad for ikke at have kvalme osv.

Jeg er 12 uger henne og kan simpelthen ikke være nogen steder for kvalmen. Jeg er nu også blevet sygemeldt med bækkenløsning og plukveer

Men det skal nok komme hurtigt det er jeg sikker på..

Min veninde kunne man først se på det da hun var rimelig langt henne ..

Anmeld

19. november 2010

CA

Kan godt forstå du trænger til at føøle dig gravid. Der gik også lang tid før man kunne se det på mig. Jeg mener, jeg kunne godt se jeg blev tykkere, men andre kunne være i tvivl om, om jeg bare havde spist lidt for meget Det var først omkring uge 20 jeg begyndte at bule rigtigt. Nu skal jeg så høre på kommentarer som: "Du er godt nok gravid!!" Det gik lige pludselig rigtig stærkt... Det skal nok komme til dig også

Vh Carina 32+0 

Anmeld

5. januar 2011

mialt

Carina87 skriver:

Kan godt forstå du trænger til at føøle dig gravid. Der gik også lang tid før man kunne se det på mig. Jeg mener, jeg kunne godt se jeg blev tykkere, men andre kunne være i tvivl om, om jeg bare havde spist lidt for meget Det var først omkring uge 20 jeg begyndte at bule rigtigt. Nu skal jeg så høre på kommentarer som: "Du er godt nok gravid!!" Det gik lige pludselig rigtig stærkt... Det skal nok komme til dig også

Vh Carina 32+0 

undskyld jeg først svarer nu. men ja, jeg er også meget taknemmlig for at jeg ikke har det dårligt eller noget helt sikkert. Men jeg glæder mig så meget til at få mave. er nu 18+4 henne, og man kan stadig ikke se noget. 8 dage så kender vi kønnet. 

det er da ved at være op over med dig hvordan har du det?

mange hilsner herfra

Anmeld

6. januar 2011

CA

He he - bare i orden Mon ikke der også snart kommer en mave til dig? Spændende med kønnet! Ja, det er lige ved at være oppe over her - jeg GLÆDER mig til at føde. Maven er ved at være ret tung og jeg gider ikke være gravid mere. Der kan man også nå til

Anmeld

6. januar 2011

mialt

Carina87 skriver:

He he - bare i orden Mon ikke der også snart kommer en mave til dig? Spændende med kønnet! Ja, det er lige ved at være oppe over her - jeg GLÆDER mig til at føde. Maven er ved at være ret tung og jeg gider ikke være gravid mere. Der kan man også nå til

jah, når man kommer så langt hen,vil man bare gerne have det overstået. forstår jeg godt Vi glæder os meget til at finde ud af hva der gemmer sig inde i mig, prins eller prinsesse.?

Held og lykke med maven, håber fødslen kommer til at gå rigtig godt for dig. og ja. Held og lykke fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.