nu rabler det nok for mig, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

louisevl

Ikke for at være negativ, men du kan ikke regne med den efter tiden...Jeg har prøvet det rigtig mange gange hvor jeg ikke har været gravid Der er rigtig mange teste der kommer med streg nr. 2 når den har lagt over tid, desværre

Men er gravid nu og der kom stregen inden for tid, så jeg ville kun tro på det, hvis stregen kommer inden for tid også for ikke at blive alt for skuffet....

men krydser fingre for du snart får en spire i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nu ved jeg godt at når man tester, så skal den ligge i 3 min og så skal man kigge.

Jeg testede i morges og den viste negativ.

Så prøvede jeg bare lige for sjov at finde testen frem fra imorges og se hvad den sagde nu. og man kunne godt skimte (med nogle gode øjne) at der var en meget utydelig streg mere.

Men hvordan er det når den har ligget så længe - så kan man vel ikke regne en fis med det?

Reglen for tests er at de ikke må ligge længere en 10 min..for ellers risikerer man, at andre hormoner går ind og påvirker testen, som så kan vise et positivt resultat, selvom den ikke er det.
Så..ud til højre efter 10 min.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Jeg er nysgerrig.. Hvornår skal du have mens????

jamen det er idag 5 uger og 5 dagen siden jeg havde sidste mens 1. dag - men min cyklus er ikke stabil, så kan ikke regne med noget. men synes bare dette er laaang tid

Anmeld

19. november 2010

SaNiNa

Jeg ville nok teste engang mere om nogle dage for når den har ligget mere end de 3 min kan det være falsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.