nu rabler det nok for mig, men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Nu ved jeg godt at når man tester, så skal den ligge i 3 min og så skal man kigge.

Jeg testede i morges og den viste negativ.

Så prøvede jeg bare lige for sjov at finde testen frem fra imorges og se hvad den sagde nu. og man kunne godt skimte (med nogle gode øjne) at der var en meget utydelig streg mere.

Men hvordan er det når den har ligget så længe - så kan man vel ikke regne en fis med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Bare mig..

Hmm.. Altså min lå en halv time, inden der kom en streg og jeg var altså gravid.. - Har i hvertfald en datter nu

Men jeg tror du skal prøve og tage en mere måske?

Krydser da fingre for, at den er der, hvis det er det du ønsker..

Anmeld

19. november 2010

BinaMor

over 3 min. kan du ikke regne med det. prøv igen i overmorgen

Anmeld

19. november 2010

tinasmor

Jeg fiskede min op af skraldespanden, fordi jeg dagen efter testede positiv. og den i skraldespanden var svag positiv. Jeg tror det var fordi jeg fik smidt den ud for hurtigt, (inden de 5 min) da jeg ikke troede på det. Dette var med min datter, så den gang var jeg i hvertfald gravid.

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

over 3 min. kan du ikke regne med det. prøv igen i overmorgen

det var også hvad jeg regnede med, jeg forsøger mig engang igen i næste uge tak for hurtigt svar

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hmm.. Altså min lå en halv time, inden der kom en streg og jeg var altså gravid.. - Har i hvertfald en datter nu

Men jeg tror du skal prøve og tage en mere måske?

Krydser da fingre for, at den er der, hvis det er det du ønsker..

jeg forsøger mig om et par dage, det er nok bedst.. tror heller ikke på noget før jeg står med en positiv test i hånden efter de 3 min !

Anmeld

19. november 2010

BinaMor

Anonym skriver:

det var også hvad jeg regnede med, jeg forsøger mig engang igen i næste uge tak for hurtigt svar

held og lykke.

Anmeld

19. november 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Nu ved jeg godt at når man tester, så skal den ligge i 3 min og så skal man kigge.

Så prøvede jeg bare lige for sjov at finde testen frem fra imorges og se hvad den sagde nu. og man kunne godt skimte (med nogle gode øjne) at der var en meget utydelig streg mere.

Men hvordan er det når den har ligget så længe - så kan man vel ikke regne en fis med det?

Jeg er nysgerrig.. Hvornår skal du have mens????

Anmeld

19. november 2010

Baby_girl2011

Anonym skriver:

Kigger lige ned, for har oplevet det samme.. 

Anmeld

19. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

jeg ville ikke regne med testen, uanset hvor tydeligt resultatet var efter de 10 min... Jeg ville tage en ny test, og evt en igen nogle dage senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.