Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har som overskriften fortæller denne mobiltelefon til salg. Den er 2 måneder gammel og fejler intet. Den er ikke låst og kvittering haves. Jeg kan simpelthen bare ikke finde ud af den da jeg er en mobilspasser med lod mig lokke, selvom jeg nok godt vidste at det ville ende galt
Nypris er ca 1050 kr.
Min pris 700 kr
Skriv hvis det har interesse.
Her er nogle billeder af den og en beskrivelse kan findes her https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=01125032089&minUsage=299&name=lg-viewty-gt400
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har set tilsvarende telefoner til salg andre steder for 500 kr, så jeg sænker hermed også min pris.
Så ny pris er
500 kr.
Polkaprik skriver: Har set tilsvarende telefoner til salg andre steder for 500 kr, så jeg sænker hermed også min pris. Så ny pris er 500 kr.
Fedt gjort af dig
Hvis ikk jeg selv var mobil spasser havde jeg sgu købt den. Men jeg holder mig til det jeg kan. Alm tastetur telefoner
nøøj hvor en lækker telefon!!!
måske jeg lige skulle tage en snak med kæresten
Shibby skriver: Fedt gjort af dig Hvis ikk jeg selv var mobil spasser havde jeg sgu købt den. Men jeg holder mig til det jeg kan. Alm tastetur telefoner
Tak tak
Mimbi skriver: nøøj hvor en lækker telefon!!! måske jeg lige skulle tage en snak med kæresten
Du råber bare højt hvis vi skal handle
Mange hilsner Michelle
Den er fed.. meeennnn havde den dog bare ikke været pink
SolsikkeBlomst skriver: Den er fed.. meeennnn havde den dog bare ikke været pink
Det var så en af de ting jeg godt kunne lide ved den
Men ja - nok ikke det fedeste til en fyr Eller tøser der ikke kan lide lyserød...hehe
kan man ikke få andre covers til den???
har du alt tilbehør og original æske???
SoffiLine skriver: kan man ikke få andre covers til den??? har du alt tilbehør og original æske???
Tror desværre at æsken er smidt ud. Der fulgte kun øretelefoner og oplader med og det har jeg. Øretelefonerne er ubrugte. Har kvitteringen på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128