Jeg forstår ingenting?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Baby_girl2011

Sabrina skriver:

Prøv at vent lidt endnu, og så tag en test mere, det kan være hcg der ikk er højt nok endnu til at kunne blive målt på en test, men ja hvis du er meget i tvivl så kontakt din læge men tror når det kun er en uge du er gået over får du måske at vide at du skal vente lidt og se tiden an...
Men bliv ved med at teste til der kommer noget, og når du er ihvertfald 3 - 4 uger over tid og den stadig viser negativ, så kontakt lægen

sys bare man bliver så skuffet over at se den blive negativ hele tiden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Anonym trådstarter

Sabrina skriver:

Jaa okay
Men prøv og se tiden lidt an så, og så evt tage en test mere inden for den nærmeste fremtid hvis din mens ikk kommer...
Hehe forstår godt du ikk kan lide et blive stukket, heller ikk min favorit men hold lige øje med det, og hvis der stadig ikk kommer noget og den stadig er negativ, så kontakt din læge

ja, kunne ske jeg lige skulle have tålmodighed en uges tid mere... er ski bare svært når det gerne må ske lige nu

Blodprøve udskyder vi lige lidt endnu tak for svarende

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Prøv at teste imorgen, med en frisk morgenurin... Det er der du har bedst muligheder for at kunne se det... Men er du gravid og producerer masser af hcg så kan man se det på alle tider af døgnet... Ring til lægen og hør hvad h*n har at sige til det

Det er skam også morgenurin jeg bruger

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

JessiMus skriver:

sys bare man bliver så skuffet over at se den blive negativ hele tiden.. 

Ja det ved jeg er selv ret utålmodig når det angår, især når man rigtig gerne vil, men tror desværre at du vil få det samme at vide af lægen. Det har nogle af mine veninder nemlig fået at vide men prøv og kontakt lægen, især hvis det er det som du har det bedst med

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Anonym skriver:

ja, kunne ske jeg lige skulle have tålmodighed en uges tid mere... er ski bare svært når det gerne må ske lige nu

Blodprøve udskyder vi lige lidt endnu tak for svarende

Hehe det ved jeg
det var så lidt, held og lykke med det

Anmeld

19. november 2010

Muhmi

Anonym skriver:

Det er skam også morgenurin jeg bruger

Okay... Jeg kan godt forstå at det er træls at se en negativ prøve efter den anden... Men har du nogle symptomer på at din mens snart kommer?

Hvordan har din cyklys været siden du stoppede med pillerne?

Anmeld

19. november 2010

NessaXenia

jeg gik meget over tid nogle af de gange hvor jeg prøvede at blive gravid, tror man skal tage det roligt for man blir sgu ikke gravid af at brokke sig eller spekulere!!

men forstår dig godt..

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Nina Sophia skriver:

jeg gik meget over tid nogle af de gange hvor jeg prøvede at blive gravid, tror man skal tage det roligt for man blir sgu ikke gravid af at brokke sig eller spekulere!!

men forstår dig godt..

Det ved jeg også godt... men synes bare næsten 6 uger er meget at være uden mens. men ja, den dukker jo nok desværre op en af dagene

Anmeld

19. november 2010

NessaXenia

Anonym skriver:

Det ved jeg også godt... men synes bare næsten 6 uger er meget at være uden mens. men ja, den dukker jo nok desværre op en af dagene

måske tænker du for meget på det??

det kan godt udskyde din mens rigtig meget..

Men hvad enten du ønsker graviditeten eller ej så er 6 uger hvor du har fået uden mens efter hvornår den skulle være kommet, ikke nogen dum ting at gå til lægen med, det er jo hamrende rellevant.

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Nina Sophia skriver:

måske tænker du for meget på det??

det kan godt udskyde din mens rigtig meget..

Men hvad enten du ønsker graviditeten eller ej så er 6 uger hvor du har fået uden mens efter hvornår den skulle være kommet, ikke nogen dum ting at gå til lægen med, det er jo hamrende rellevant.

ja, jeg ved det godt og jeg forsøger virkelig også på at lade være med at tænke på det. men syns godt nok det er svært

Ja, men tror lige jeg tager weekenden over og ser om det dukker op og så må jeg ringe på mandag, hvis det stadig er det samme...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.