Jeg forstår ingenting?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er lidt forvirret nu.

Jeg havde sidste menst.´s første dag d. 10 okt, dvs det er nu 5 uger og 5 dage siden  og har testet her til morgen, men negativ.  Hvis jeg var gravid, burde jeg så ikke kunne teste positivt nu? Jeg forstår det ikke!!!

Det skal siges min cyklus ikke har kørt normalt siden jeg smed pillerne  i sommers.

Og hvordan er det. I tilfælde af jeg er gravid hvor langt ville jeg så være henne nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Sabrina

Jeg tænker lidt, at du evt skal kontakte din læge.

Men når du siger din mens. har været ustabil siden du smed pillerne, kan det vist nok også godt have med det at gøre...

Men igen, kontakt din læge...

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Sabrina skriver:

Jeg tænker lidt, at du evt skal kontakte din læge.

Men når du siger din mens. har været ustabil siden du smed pillerne, kan det vist nok også godt have med det at gøre...

Men igen, kontakt din læge...

okay.. synes måske bare det virker lidt voldsom at ringe til lægen bare på grund af det....!

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Jamen hvor lang tid er du gået over tid? For det kan jo også være fordi din krop ikk har dannet nok Hcg så at det ikk kan måles på en hjemmetest...

Men lægen kan jo tage en blodprøve og se det på den måde...

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

Sabrina skriver:

Jamen hvor lang tid er du gået over tid? For det kan jo også være fordi din krop ikk har dannet nok Hcg så at det ikk kan måles på en hjemmetest...

over tid - godt spørgsmål - det er jo som sagt 5 uger og 5 dage siden jeg havde sidste mens. første dag.

uha, nej nej, så skal jeg jo stikkes

Anmeld

19. november 2010

Baby_girl2011

Sabrina skriver:

Tænkte lige på noget.. 

Igår havde jeg lidt kvalitets tid sammen med den bedre halvdel.. Har ikke haft det røde i ca snart 1 uge på søndag.. 

Meen da jeg skulle tørre mig efter ja du ved hvad.. var der lidt blod.. Meen så er der ingenting idag.. OVERHOVDET... 

Og har taget nogle test hvor de siger negativ.. 

Skal jeg gå til læge ?

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

Anonym skriver:

over tid - godt spørgsmål - det er jo som sagt 5 uger og 5 dage siden jeg havde sidste mens. første dag.

uha, nej nej, så skal jeg jo stikkes

Jaa okay
Men prøv og se tiden lidt an så, og så evt tage en test mere inden for den nærmeste fremtid hvis din mens ikk kommer...
Hehe forstår godt du ikk kan lide et blive stukket, heller ikk min favorit men hold lige øje med det, og hvis der stadig ikk kommer noget og den stadig er negativ, så kontakt din læge

Anmeld

19. november 2010

Muhmi

Prøv at teste imorgen, med en frisk morgenurin... Det er der du har bedst muligheder for at kunne se det... Men er du gravid og producerer masser af hcg så kan man se det på alle tider af døgnet... Ring til lægen og hør hvad h*n har at sige til det

Anmeld

19. november 2010

Sabrina

JessiMus skriver:

Tænkte lige på noget.. 

Igår havde jeg lidt kvalitets tid sammen med den bedre halvdel.. Har ikke haft det røde i ca snart 1 uge på søndag.. 

Meen da jeg skulle tørre mig efter ja du ved hvad.. var der lidt blod.. Meen så er der ingenting idag.. OVERHOVDET... 

Og har taget nogle test hvor de siger negativ.. 

Skal jeg gå til læge ?

Prøv at vent lidt endnu, og så tag en test mere, det kan være hcg der ikk er højt nok endnu til at kunne blive målt på en test, men ja hvis du er meget i tvivl så kontakt din læge men tror når det kun er en uge du er gået over får du måske at vide at du skal vente lidt og se tiden an...
Men bliv ved med at teste til der kommer noget, og når du er ihvertfald 3 - 4 uger over tid og den stadig viser negativ, så kontakt lægen

Anmeld

19. november 2010

Frk. Himmelblå

Kære dig

Jeg kan jo ikke give dig noget svar på, hvad der foregår med din krop, men jeg kan fortælle dig, hvad, jeg tror, der er mest sandsynligt.

Jeg tror ikke, det er pga. graviditet, din mens udebliver. Men pga. at din cyklus er forskudt pga. lidt hormonel ubalance i fbm. p-pille-stop. 

Dermed ikke sagt, at du ikke kan være gravid. Det kan i princippet være, at du blev gravid i går (hvis du da havde sex &nbsp, da din ægløsning må formodes at kunne komme når som helst under den uregelmæssige cyklus. Hvis det eksempelvis er tilfældet, vil du først kunne teste om to uger. 

I forhold til, hvor langt du ville være henne, hvis du var blevet gravid under denne cyklus (og hvis din cyklus ellers har været normal), ja, så har du selv givet svaret: Hvor længe er det siden, du havde sidste mens' første dag? - 5 uger. 

Jeg krydser fingre for, at du venter dig . Men finder det mest sandsynligt, at du ikke gør. Desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.