HJÆLP- alternativ til gummirøjser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.770 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Muffinmus

VIL ikke have mit barn i gummistøvler hvis jeg kan undgå det.
Men hans sko bliver jo våde i DP.
HVad gør man så lige når de vinterstøvler man har købt er alt fr arme til vejret?. De skal selvfølgelig bruges når det bliver koldt, men problemer er jo netop det ikke er koldt.
Og hader gummirøjser til børn, det er noget lort for deres fødder.
Men kan virkelig ikke finde et alternativ da jeg ikke er SÅ stor en kender af de forskellige muligheder.
Også selv om jeg er ivrig tøj/sko shopper til ham:S:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Helle30

Hvorfor vil du ikke bruge gummi til knægten? Du kan vælge gode gummisko eller moonboots og så sprøjte preparering på.
- Helle, der har tænkt sig at bruge Viking, når- og hvis- Sofie vælger at blive gående.

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

Jamen tænker på almindelige gummi støvler. Der er rådent fortøj til børn. Ingen støtte, dårlig ventilereing osv. Virkeligt ikke anbefalet til små bøn overhovedet. Må vel bare lede vdere til jeg finder noget godt til ham.
Hader selv alm gummistøvler og hans lille fod der slet ikke er færdig udviklet skal abre ikke krammes ned i sådan noget lort..hvis jeg kan finde noget der er bedre end dem.
Der må jo findes noget godt derude til andre som mig:)

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Jamen tænker på almindelige gummi støvler. Der er rådent fortøj til børn. Ingen støtte, dårlig ventilereing osv. Virkeligt ikke anbefalet til små bøn overhovedet. Må vel bare lede vdere til jeg finder noget godt til ham.
Hader selv alm gummistøvler og hans lille fod der slet ikke er færdig udviklet skal abre ikke krammes ned i sådan noget lort..hvis jeg kan finde noget der er bedre end dem.
Der må jo findes noget godt derude til andre som mig:)

altså nu kan jeg ikke lige huske hvad jeg har læst om netop gummistøvler, men hvis du absolut ikke vil bruge dem, ja så må alternativet være 2 par sko...

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

Jo, men våde fuuer er jo ike godt for ham. Vil jo heller ikke have en syddreng..leder efter en efterårs støvle der ikke er for varm. For han har generlt en varm fod og vinterstøvlen ville tage livet af ham.

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

nogle der kender dem her??
Har kun hørt godt om selve mærket, men ikke lige skoen???

http://www.madebymymum.dk/product.asp?product=431& sub=14&page=1

Anmeld

19. august 2008

Rasmine

Vil det så sige at du aldrig vil give ham gummistøvler på?

Anmeld

19. august 2008

Muffinmus

Ih Bacon...selvfølgelig vil jeg det..Men ikke før til foråret eller til næste efterår. før er knoglerne ikke faste nok til at han skal gå i sådn en møg støve... Mærkeligt at jeg ikke skænkede det en tanke før jeg fik min søn, men nu vil jeg bare ikke smide ham i sådan noget l¤¤¤ fodtøj hvis jeg kan finde alternativer der er gode for børnefusser..og er eller ikke sådan hysterisk, men lige netop gummirøjser, crocs og træsko er det værste fodtøj man kan give sine basser på..så længe de er så små.
Men jo ,han skal da have gummirøjser på senere:):)
Han skal vel ud og hoppe i pytter som alle andre.

Anmeld

19. august 2008

Tikki

hmm, Iza har lige fået et par gummistøvler godt nok, men jeg har heller ikke tænkt hun skal have dem på på andre tidspunkter end når det regner....og så går det nok. Ellers kan du få sko med gummisnude, som tager noget af vandet eller lave gummistøvler - altså en form for sko lavet i gummistøvlemateriale men uden det høje skaft. Jeg har dog valgt den almindelige gummistøvle fordi Iza elsker vandpytter, så alt andet bliver drivvådt. Hun har indviet dem og de var et hit, men vil godt give dig ret i at fødderne sveder og mangler luft hvis ungerne nærmest bor i dem som de gør med skoene.

Håber du finder en løsning for våde fødder er ikke fedt ;)

Anmeld

19. august 2008

Rasmine

Vi andre trøster os bare med at det er godt de endnu ikke skal gå fra Skagen til Sønderborg i ét stræk. Så vi/jeg håber i al fald min lille Rasmus klarer skærene med gummistøvler, når han skal have det.

Held og lykke med eftersøgningen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.