Syg mand og syg drenge og nårh ja, jeg er heller ikke på toppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Nadi

Vi har alle tre været hjemme idag. Oliver havde bare tyndmave igår +o( og dp'en sagde at hvis han kom af med mere der også var tyndt så skulle han ikke komme idag. Og han kom af med noget tre gange fra han kom hjem fra dp og til han sov (måtte faktisk skifte ham efter at han var faldet i søvn, for der havde han også skidt). Og imorges havde hans også tyndmave. Så tror det er noget mave-influenza eller sådan noget. Eller kan det være noget andet (?) For han får jo det samme at drikke og spise som os og vi har ikke problemer med maven. Vi er bare sløve, har hovedepine og snotter lidt. Oliver snotter også, men ikke sådan helt vildt. Jeg er sikker på at mit hovede er mega tungt i aften kl 21 når jeg kommer hjem fra kursus :( Men heldigvis er Ollie lagt i seng og han er bare så god til at falde i søvn for tiden (L) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Kaufie

Det lyder meget sandsynligt med mave-influenza. Der er ihvert fald noget virus-halløj på spil i vores dp også - og i hele legestue-gruppen. William havde det hen over weekenden - nu har dp's egen søn noget , der er endnu værre (det står ud af begge ender) og William blev sendt hjem idag fordi han var ved at få tynd mave igen. Det er bare noget L*** - og åbenbart svært at komme til livs, hvis ikke alle ungerne holdes adskildt mens det står på.... God bedring til jer alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.