Fødegangen på Riget og Mary

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

" Ingen aflyses på grund af royal fødsel"

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/20/102547.htm

Jeg griner lidt over overskriften, for hvordan pokker vil man aflyse en fødsel der er gået igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg griner lidt over overskriften, for hvordan pokker vil man aflyse en fødsel der er gået igang?

Ja det er en lidt komisk udtalelse (for som om det var muligt) men selvfølgelig ment til at mane hysteriet ned om at Mary skal have 9 fødestuer og halvdelen af Riget lukkes

Anmeld

23. november 2010

sne190810

SussieThyssen skriver:

Kunne ikke have sagt det spor bedre selv.

Det er IKKE Mary, der bestemmer her, men sygehuset og sikkerheden. Og hvis nu man sagde at hun skulle føde på privathospital, så ville folk vel også få ondt i måsen over det.
Men hun ER vores kommende dronning, og en af rigets fornemmeste repressentanter, og hun skal passes godt på og skånes for alt det medieræs, så det kan ikke gøres anderledes.
Og helt ærligt, det kan vel være ligegyldigt om man skal føde det ene eller det andet sted, det vigtigste er vel, at man får en god fødsel.

Kærligst
Sussie

Godt sagt,- I totally agree ..

Og jeg er ogs som et lille barn juleaften mht. alle de kommende royale ting! Iiihh det bliver så godt .. Har store tanker om at gøre en hel dag ud af det når brullyppet skal stå (ja, jeg er sgu på barsel med stil, og forstår at bruge mine dage til noget fornuftigt)

Ååhh, OH I LOVE IT!

Anmeld

24. november 2010

SussieThyssen

sne190810 skriver:

Godt sagt,- I totally agree ..

Og jeg er ogs som et lille barn juleaften mht. alle de kommende royale ting! Iiihh det bliver så godt .. Har store tanker om at gøre en hel dag ud af det når brullyppet skal stå (ja, jeg er sgu på barsel med stil, og forstår at bruge mine dage til noget fornuftigt)

Ååhh, OH I LOVE IT!

Hehe jeg er også en af dem der klistrer til skærmen på sådanne dage..og tudbrøler i litervis undervejs 

Anmeld

24. november 2010

mortilnoahogmelina

Nogen der ved hvad dato hun er sat til ??

Nu skal jeg godt nok ikk føde på Riget , men herlev så det rammer self ikk mig , eller det kan det i den forstand at jeg skal sendes til et andet sygehus hvis der ikk er plads .

men udover det så synes jeg det er latterligt at sygehuset har besluttet hun skal have 9 stuer . Det rammer altså nogen folk jo , og jeg som første gangs fødende ville have det skidt med at skulle til et andet sygehus da det er Herlev jeg har været på hele graviditeten igennem .

Anmeld

24. november 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

Hvordan har alle jer der skal føde i december/januar det egentlig med, at Mary lukker halvdelen af Fødegangen på Riget ned når hun skal føde og sender jer til enten Hvidovre eller Hillerød??

jeg synes jo det er forrykt - og især at der udtales "at man jo ikke skal stilles dårligere fordi man er kronprinsesse"...gokgok! nej, men det handler vist også nærmere om, at man stilles BEDRE fordi man er kronprinsesse - hun får jo også lov at blive så længe hun vil på barselsgangen, selvom stort set alle andre 3. gangs fødende danske kvinder sendes hjem få timer efter fødslen - og de har da immervæk ikke 17 barnepiger stående klar derhjemme....hmmm!!

lige lidt brok fra den mavesure anti-royalist

I so hear you! Da jeg læste forsiden den dag, tænkte jeg også som du. Det er simpelthen under alt kritik, at bare fordi kron prinsesse Mary skal føde, så skal det halve af fødegangen lukkes... IHH... 

men hvorfor??? var lige min første tanke, for i avisen stod der, at det var fordi hun ville føde i fred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.