DK skriver:
Hej Smukke! Der er en lang tråd om det et andet sted, he he
Jeg er jo 100% royalist og synes naturligvis at der skal gøres hvad der er nødvendigt for at hun kan få en fødsel uden uvedkommende indtrængende som journalister, fotografer eller bare andre nysgerrige gravide/ansatte på riget.
Det er jo tvillinger og jeg tror altså ikke at tvillinge mødre kommer hjem med det samme selv om de er 3. gangs gravide!
Om hun har brug for 9 fødestuer det ved jeg virkelig ikke! Men jeg tænker at det nok ikke er hende selv personligt der har bestemt det, men derimod Rigets direktion i samarbejde med sikkerhedstjenesten og at Mary nok ikke har så meget at skulle have sagt i den forbindelse.
Jeg synes det er godt at vores almindelige fødestuer er gode nok til Mary, og at hun ikke skal på privatsygehus og passes!
Knus Ditte, der forresten går rundt i ren lykke pt, pga alle de gode forekommende royale begivenheder: Tvillinge fødsel, tvillinge dåb og ikke mindst Royalt bryllup i England hvor det er den kommende kronprins Lækkerbuks ham-sevl der skal giftes med skønne kate! Weeeeeee.......

Kunne ikke have sagt det spor bedre selv.
Det er IKKE Mary, der bestemmer her, men sygehuset og sikkerheden. Og hvis nu man sagde at hun skulle føde på privathospital, så ville folk vel også få ondt i måsen over det.
Men hun ER vores kommende dronning, og en af rigets fornemmeste repressentanter, og hun skal passes godt på og skånes for alt det medieræs, så det kan ikke gøres anderledes.
Og helt ærligt, det kan vel være ligegyldigt om man skal føde det ene eller det andet sted, det vigtigste er vel, at man får en god fødsel.

Kærligst
Sussie
Anmeld