Fødegangen på Riget og Mary

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Shibby

Zafir skriver:

A>ltså jeg er faktisk ikke anti royalist. Jeg syntes det er fint at vi har et monarki og alt det der. MEN jeg syntes det er helt vildt langt ude. HVIS hun skal have særbehandling, så behøver hun sku heller ikke at få en halv fødegang for sig selv...

I øvrigt, så er det en langt ude måde at føde på, hvor de ligger en epidural med det samme, fordi hun jo skal skånes for veerne.. grrr... for fanden hvor er det langt ude, det giver jo børnene større smerte og skal jo naturligvis kun bruges, til folk der virkelig har brug for det... mmm...

Der må sku være en anden måde at gøre det på. Et privathospital eller noget...

Hvad...Hvorfor skal hun skånes for veer

Jeg er satme glad for at jeg ikke er gravid og snart fødene når så stor en afdeling lukker ned pga hende..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Zafir

Shibby skriver:

Hvad...Hvorfor skal hun skånes for veer

Jeg er satme glad for at jeg ikke er gravid og snart fødene når så stor en afdeling lukker ned pga hende..!!

Fordi hun er prinsesse og skal møde pressen lige bagefter... Tror jeg... jeg kan bare huske at jeg bed mærke i det, dengang hun fødte christian...

Siden er den slags fødsler, hvor man får lagt en epidural fra starten jo blevet kaldt en prinsesse eller en mary fødsel... Har jeg hørt i tv...

Anmeld

19. november 2010

lucas<3

Tjuhl skriver:

Hvordan har alle jer der skal føde i december/januar det egentlig med, at Mary lukker halvdelen af Fødegangen på Riget ned når hun skal føde og sender jer til enten Hvidovre eller Hillerød??

jeg synes jo det er forrykt - og især at der udtales "at man jo ikke skal stilles dårligere fordi man er kronprinsesse"...gokgok! nej, men det handler vist også nærmere om, at man stilles BEDRE fordi man er kronprinsesse - hun får jo også lov at blive så længe hun vil på barselsgangen, selvom stort set alle andre 3. gangs fødende danske kvinder sendes hjem få timer efter fødslen - og de har da immervæk ikke 17 barnepiger stående klar derhjemme....hmmm!!

lige lidt brok fra den mavesure anti-royalist

er helt enig med dig..(:

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Zafir skriver:

Fordi hun er prinsesse og skal møde pressen lige bagefter... Tror jeg... jeg kan bare huske at jeg bed mærke i det, dengang hun fødte christian...

Siden er den slags fødsler, hvor man får lagt en epidural fra starten jo blevet kaldt en prinsesse eller en mary fødsel... Har jeg hørt i tv...

tror du ikke de ligger en epidural i det her tilfælde. i fald det nu skulle ende med et KS nu der er 2 bebser som vil ud

Anmeld

19. november 2010

Zafir

Maja88 skriver:

tror du ikke de ligger en epidural i det her tilfælde. i fald det nu skulle ende med et KS nu der er 2 bebser som vil ud

Altså jo, det er jo en tvillinge fødsel nu. Men jeg taler også om de foregående fødsler.

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Zafir skriver:

Altså jo, det er jo en tvillinge fødsel nu. Men jeg taler også om de foregående fødsler.

hehe havde jeg bare ikke lige fået med

Anmeld

19. november 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Der gik da nogle dage før hun mødte pressen? Eller husker jeg helt forkert... Frede var nede og fortælle selvfølgelig, men hun viste sig da først, da de skulle hjem ..

Anmeld

20. november 2010

Zafir

AnneBJ skriver:

Der gik da nogle dage før hun mødte pressen? Eller husker jeg helt forkert... Frede var nede og fortælle selvfølgelig, men hun viste sig da først, da de skulle hjem ..

Jo 2 dage efter Og pressen var jo HELT oppe i det røde felt, fordi hun så goooooodt ud eller noget ... Og så ævlede de løs om hvor smart det var med den der epidural fra starten...

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

DK skriver:

Hej Smukke! Der er en lang tråd om det et andet sted, he he

Jeg er jo 100% royalist og synes naturligvis at der skal gøres hvad der er nødvendigt for at hun kan få en fødsel uden uvedkommende indtrængende som journalister, fotografer eller bare andre nysgerrige gravide/ansatte på riget.

Det er jo tvillinger og jeg tror altså ikke at tvillinge mødre kommer hjem med det samme selv om de er 3. gangs gravide!

Om hun har brug for 9 fødestuer det ved jeg virkelig ikke! Men jeg tænker at det nok ikke er hende selv personligt der har bestemt det, men derimod Rigets direktion i samarbejde med sikkerhedstjenesten og at Mary nok ikke har så meget at skulle have sagt i den forbindelse.

Jeg synes det er godt at vores almindelige fødestuer er gode nok til Mary, og at hun ikke skal på privatsygehus og passes!

Knus Ditte, der forresten går rundt i ren lykke pt, pga alle de gode forekommende royale begivenheder: Tvillinge fødsel, tvillinge dåb og ikke mindst Royalt bryllup i England hvor det er den kommende kronprins Lækkerbuks ham-sevl der skal giftes med skønne kate! Weeeeeee....... 

Kunne ikke have sagt det spor bedre selv.

Det er IKKE Mary, der bestemmer her, men sygehuset og sikkerheden. Og hvis nu man sagde at hun skulle føde på privathospital, så ville folk vel også få ondt i måsen over det.
Men hun ER vores kommende dronning, og en af rigets fornemmeste repressentanter, og hun skal passes godt på og skånes for alt det medieræs, så det kan ikke gøres anderledes.
Og helt ærligt, det kan vel være ligegyldigt om man skal føde det ene eller det andet sted, det vigtigste er vel, at man får en god fødsel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2010

businesstigger

" Ingen aflyses på grund af royal fødsel"

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/20/102547.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.