Viktoria S skriver:
Jeg håber også for jer at det lykkes med lidt hjælp fra pergotime
Vi har nu fået fordøjet vores følelser og ser nu frem mod næste omgang. Vi starter allerede i aften med hormonbehandling igen, denne gang med purigon-injektioner 1 gang i døgnet i 6 dage, i stedet for de berygtede pergotime som er i restordre hos producenten til sidst på året. Jeg håber purigonen giver samme gode resultat som pergotime gjorde i sidste cyklus. Eller måske hele 2 æg - det ville jo bare gøre chancerne endnu bedre for en graviditet. Vi tager gerne, efter lidt betænkningstid, 2 på en gang
Det ville da være skønt!Jeg er spændt på at høre hvad din scanning siger i morgen. Forhåbentlig et resultat af ægløsningstidspunktet I kan arbejde med! Jeg sender "god karma" herfra, og krydser selvfølgelig alt der kan ..
Det lyder da spændende! Og ja, det ville jo være perfekt med to æg, også med to befrugtede æg 
Jeg er også vildt spændt på scanningen imorgen, men er nu ret sikker på, at jeg havde ægløsning i søndags, da jeg fik en positiv ægløsningstest lørdag, og søndag havde jeg virkelig virkelig ondt i den ene æggestok! Så vi har hygget derudaf

Nu tror jeg ikke, at min gynækolog kan se, om ægget/æggene er befrugtede, men er ret spændt på, om der er to æg 
Tak for god karma
Jeg sender naturligvis karma retur 

Anmeld