3 dage til testdag .. Puha, det er hårdt at vente!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Jarnsaxa

Kan virkelig godt forstå din frustration! Det er da bare skrækkeligt at skulle gå og vente sådan...

for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Viktoria86

Jeg håber også for jer at det lykkes med lidt hjælp fra pergotime Vi har nu fået fordøjet vores følelser og ser nu frem mod næste omgang. Vi starter allerede i aften med hormonbehandling igen, denne gang med purigon-injektioner 1 gang i døgnet i 6 dage, i stedet for de berygtede pergotime som er i restordre hos producenten til sidst på året. Jeg håber purigonen giver samme gode resultat som pergotime gjorde i sidste cyklus. Eller måske hele 2 æg - det ville jo bare gøre chancerne endnu bedre for en graviditet. Vi tager gerne, efter lidt betænkningstid, 2 på en gang Det ville da være skønt!Jeg er spændt på at høre hvad din scanning siger i morgen. Forhåbentlig et resultat af ægløsningstidspunktet I kan arbejde med! Jeg sender "god karma" herfra, og krydser selvfølgelig alt der kan ..

Anmeld

23. november 2010

Louisiana

Viktoria S skriver:

Jeg håber også for jer at det lykkes med lidt hjælp fra pergotime Vi har nu fået fordøjet vores følelser og ser nu frem mod næste omgang. Vi starter allerede i aften med hormonbehandling igen, denne gang med purigon-injektioner 1 gang i døgnet i 6 dage, i stedet for de berygtede pergotime som er i restordre hos producenten til sidst på året. Jeg håber purigonen giver samme gode resultat som pergotime gjorde i sidste cyklus. Eller måske hele 2 æg - det ville jo bare gøre chancerne endnu bedre for en graviditet. Vi tager gerne, efter lidt betænkningstid, 2 på en gang Det ville da være skønt!Jeg er spændt på at høre hvad din scanning siger i morgen. Forhåbentlig et resultat af ægløsningstidspunktet I kan arbejde med! Jeg sender "god karma" herfra, og krydser selvfølgelig alt der kan ..

Det lyder da spændende! Og ja, det ville jo være perfekt med to æg, også med to befrugtede æg

Jeg er også vildt spændt på scanningen imorgen, men er nu ret sikker på, at jeg havde ægløsning i søndags, da jeg fik en positiv ægløsningstest lørdag, og søndag havde jeg virkelig virkelig ondt i den ene æggestok! Så vi har hygget derudaf  

Nu tror jeg ikke, at min gynækolog kan se, om ægget/æggene er befrugtede, men er ret spændt på, om der er to æg

Tak for god karma  Jeg sender naturligvis karma retur

Anmeld

1. december 2010

Viktoria86

Hej igen. Jeg har haft en del om ørerne og så må jeg erkende at jeg havde behov for et par dage uden fokus på projekt-baby. Men, nu kunne jeg ikke holde mig væk længere. Jeg er spændt på at høre hvordan det går med dig? Der må være nogle dage til testdag kan jeg regne ud, så der er vel ikke så meget nyt under solen - eller hvad? Jeg afsluttede mine purigon-injektioner i går. I aften skal jeg have ovitrelle og så insemineres igen på fredag - præcis 4 uger efter sidste insemination. Rigtig dejlig 1. December til dig og dit/dine æg Vh. Viktoria.

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Tjo, der er sket lidt. Der er sket det, at jeg er begyndt at bløde en uge før testdag  Men jeg har læst herinde, at flere har oplavet det samme, og stadig været gravid, så der er håb endnu

Uh, hvor bliver det spændende for jer!! Jeg  alt hvad jeg kan for, at der er gevinst

Også rigtig god 1. dec. til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.