Viktoria S skriver:
Hej - jeg håber I nyder at lave "hjemmearbejde"
Selvom det ikke er helt det samme som en spontant og romantisk opstået hyggestund med kæresten kan det jo godt være dejligt
Vi er nu nået til testdag: 16 dage efter insemination = negativ graviditetstest + mens og maaange flere smerter end normalt. Har ikke været helt glad i dag, men skal heldigvis til halvanden times mindfullness afspænding i morgen. Glæder mig! Nogen der har erfaring med hormonbehandling og efterfølgende stærke menstruationssmerter (stærkere end normalt)? Plejer at have smerter og tager sommetider smertestillende, men de har virkelig været meget mere grumme denne gang. Dejligt/heldigt at jeg har haft en afslappet søndag til at tackle dem. Glæder mig bare til at komme i gang med næste behandling. Håber vi har tid inden jul og feriefravær på klinikken! God søndag aften og krydsede tæer og fletninger for jer der er igang med processen lige nu.. 
Vi har nydt hjemmearbejdet
Men jo, det bliver en smule mekanisk, fordi vi SKAL ha' sex, men vi har da nydt det alligevel 
Er rigtig ked af at læse, at testen var negativ, og at du har fået mens 
Jeg har kun fået Pergotime én gang, så jeg aner ikke, om mensen blir mere smertefuld af dem... Nu håber jeg selvfølgelig, at jeg er/bliver gravid, og at jeg ikke får mens, men skulle jeg få mens, så håber jeg ikke det bliver mere smertefuldt, end det plejer, for jeg plejer at få SLEMME smerter
Men ja, det er da heldigt, at du har kunne tackle smerterne på en fridag 
Jeg
alt hvad jeg kan for, at det lykkes for jer i næste behandling 
Rigtig god søndag aften til dig også 
Anmeld