Nogen der har hørt fra mullesmith2? Er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Nadia&Daniel

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg lå i hvertfald på barselsgangen med to der skulle have pks om morgenen... Hmm ved det ikke.. Men ja, spændende, det kan du lige bande på det er

Når man skal have PK - skal man møde ind på barselsgangen imellem kl. 7-7.20.. Og så mener jeg den første kommer til omkring kl. 8-8.30.. Jeg fik selv PK i Okt. (2010) og jeg skulle møde kl. 7-7.20 og var nr. 3 i køen - kom til kl. 11 og fik bettepigen hos mig kl. 11.45 (hun kom ud kl. 11.28)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

piadas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tænkte, at hun måske havde sendt en bette besked afsted til en eller anden herinde hihi

Hvornår skulle hun egentlig til?? Altså hvad tid? Så kan man da om ikke andet regne ud om de små banditter er ude

Aner det ikke!

Jeg kunne også forestille mig, at det var om morgenen. Når det er PKS og oven i købet tvillinger, tror jeg ikke sådan lige de flytter på tidspunktet, for jeg tror, der er rimelig mange læger, jordemødre, børnesygeplejersker osv. involveret, så hvis de skal have det hele til at gå op, tror jeg de følger tidspunktet nogenlunde.

Uh, det er spændende!

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Nadia&Daniel skriver:

Når man skal have PK - skal man møde ind på barselsgangen imellem kl. 7-7.20.. Og så mener jeg den første kommer til omkring kl. 8-8.30.. Jeg fik selv PK i Okt. (2010) og jeg skulle møde kl. 7-7.20 og var nr. 3 i køen - kom til kl. 11 og fik bettepigen hos mig kl. 11.45 (hun kom ud kl. 11.28)..

Okay, tak.. Jamen så er hun jo forhåbentligt, blevet mor nu

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

piadas skriver:

Aner det ikke!

Jeg kunne også forestille mig, at det var om morgenen. Når det er PKS og oven i købet tvillinger, tror jeg ikke sådan lige de flytter på tidspunktet, for jeg tror, der er rimelig mange læger, jordemødre, børnesygeplejersker osv. involveret, så hvis de skal have det hele til at gå op, tror jeg de følger tidspunktet nogenlunde.

Uh, det er spændende!

Ja, det har du nok meget ret i.. Tror også der er en del mennesker derinde...

Anmeld

18. november 2010

Karo

Mon ikke hun har travlt med at kigge på sine 2 små drenge

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Karo skriver:

Anmeld

18. november 2010

Lone Jakobsen

Karo skriver:

uh det håber vi har også tænkt meget på hende idag

Anmeld

19. november 2010

Bare mig..

Nogen der har hørt noget?

Anmeld

19. november 2010

Halbschön

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nogen der har hørt noget?

Overhovedet ikke... Jeg lavede også et indlæg her tidligere vedr. det samme... Iiih.. Det er SÅ spændende, hvad den dejlige babyhule gemte på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.