Nogen der har hørt fra mullesmith2? Er så spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Bare mig..

Tænkte, om der måske var en der havde hørt fra mullesmith2? Jeg ved ikke hvornår hun skulle have pks, men hvis det var i morges, er de måske kommet til og nogen har hørt noget?

for det er gået godt.. Glæder mig så meget til at hører og se mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

twinboys

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tænkte, om der måske var en der havde hørt fra mullesmith2? Jeg ved ikke hvornår hun skulle have pks, men hvis det var i morges, er de måske kommet til og nogen har hørt noget?

Jeg gik også lige og tænkte på hende i formiddags... Det er da idag de små guldklumper til verden er det ikke???

Majbritt

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

twinboys skriver:

Jeg gik også lige og tænkte på hende i formiddags... Det er da idag de små guldklumper til verden er det ikke???

Majbritt

Jo det er nemlig så... Er så spændt.. Har haft min mg på besøg indtil nu, og har haft kriblen i hænderne for at tjekke om der var indlæg omkring det... Men det var der ikke, så måtte jeg jo selv lige spørge

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Ja, vi venter i spænding på

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Baagøe skriver:

Ja, vi venter i spænding på

Ja, det gør vi godt nok..

Anmeld

18. november 2010

twinboys

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jo det er nemlig så... Er så spændt.. Har haft min mg på besøg indtil nu, og har haft kriblen i hænderne for at tjekke om der var indlæg omkring det... Men det var der ikke, så måtte jeg jo selv lige spørge

jeps da

Anmeld

18. november 2010

piadas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Sjovt du skriver! Jeg var lige ved at oprette en tråd med det for et par timer siden!

Men mon ikke der går lidt tid, før vi hører fra hende? Hun er forhåbentlig allerede travlt beskæftiget med de to små!

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

piadas skriver:

Sjovt du skriver! Jeg var lige ved at oprette en tråd med det for et par timer siden!

Men mon ikke der går lidt tid, før vi hører fra hende? Hun er forhåbentlig allerede travlt beskæftiget med de to små!

Tænkte, at hun måske havde sendt en bette besked afsted til en eller anden herinde hihi

Hvornår skulle hun egentlig til?? Altså hvad tid? Så kan man da om ikke andet regne ud om de små banditter er ude

Anmeld

18. november 2010

Pena

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tænkte, at hun måske havde sendt en bette besked afsted til en eller anden herinde hihi

Hvornår skulle hun egentlig til?? Altså hvad tid? Så kan man da om ikke andet regne ud om de små banditter er ude

Ja uden at vide noget om det, plejer sådan noget så ikke at ligge om morgenen pga faste osv?

Nu ved jeg ikke om hun kender nogen herinde privat som evt får en sms, for ellers går der nok lidt inden man hører noget.

Men spændende er det tihvertifald

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Søddepødde skriver:

Ja uden at vide noget om det, plejer sådan noget så ikke at ligge om morgenen pga faste osv?

Nu ved jeg ikke om hun kender nogen herinde privat som evt får en sms, for ellers går der nok lidt inden man hører noget.

Men spændende er det tihvertifald

Jeg lå i hvertfald på barselsgangen med to der skulle have pks om morgenen... Hmm ved det ikke.. Men ja, spændende, det kan du lige bande på det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.