hjerteveninde søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

musse1

kunne da bestemt også godt tænke mig nogle flere veninder, er ik lige frem dem som er flest af, efter vi har fået børn, har så 4 drenge. 6,5,2,½ år jeg bliver selv snart 26 år og er gift.. men kan se du/i er fra jylland :-( er selv fra sjælland.. men i er altid velkommen til at skrive alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Mortil2Guldklumber

Samme har jeg oplevet .. søger os nye veninder ..

Anmeld

29. april 2011

Sildefisk

Hvor befriende at jeg ikke er den eneste Er selv tilflytter fra nord til midtsjælland (manden er meget væk ift sit erhverv) så savner i den grad - Veninden, der har tid og overskud til ,at man kan være noget for hinanden. Om det bare er en kop kaffe, eller om det er en middag ude eller hygge med børnene i haven, jeg er til det hele

Anmeld

29. april 2011

Ryberg

anjaditte skriver:

Efter jeg har fået børn, så er vennerne forsvundet. Jeg er en kvinde på 29 år, er gift har to dejlige børn. Simon på 16 mrd og Emma på 6 år.

Jeg elsker at lave mad, spille playstation, være samme med familie og venner, snakke om alt mellem himmel og jord, læse en god bog osv...

Jeg er brændt fingerne mange gange, og håber at der findes søde og ærlige kvinder derude, som også savner en hjerteveninde

hvor bor du henne af ?

Anmeld

29. april 2011

Mia&Allan

mybaby-girl skriver:

Kender det alt for godt Havde en veninde som afskrev mig, da hun fik en lille en for godt en to uger siden .. Var virkelig glad for hende .....

Er godt nok kun 21år og har en dreng på 1 månde, men hvis du har lyst må du gerne skrive til mig

fra mig ..

Hvis du har brug for en jævnaldrende veninde, så kan du bare skrive  Her er der altid plads til en mere, vi har stort set ingen tilbage efter vi har fået vores lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.