hjerteveninde søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2010

anjaditte

Efter jeg har fået børn, så er vennerne forsvundet. Jeg er en kvinde på 29 år, er gift har to dejlige børn. Simon på 16 mrd og Emma på 6 år.

Jeg elsker at lave mad, spille playstation, være samme med familie og venner, snakke om alt mellem himmel og jord, læse en god bog osv...

Jeg er brændt fingerne mange gange, og håber at der findes søde og ærlige kvinder derude, som også savner en hjerteveninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

maimik

hejsa!

kan godt sætte mig ind i dit sted. når man får børn forsvinder vennerne. har selv mistet venner/veninder pga at vi har fået børn...

og jeg har også brændt fingerene mange gange, så jeg kender følelsen. ..

du skal være velkommen til at skrive hvis du har lyst.

knus Maimik.

Anmeld

28. november 2010

mybaby-girl

Kender det alt for godt Havde en veninde som afskrev mig, da hun fik en lille en for godt en to uger siden .. Var virkelig glad for hende .....

Er godt nok kun 21år og har en dreng på 1 månde, men hvis du har lyst må du gerne skrive til mig

fra mig ..

Anmeld

28. november 2010

B&J

Ja det er mega svært af finde en hjerteveninde... man bare kan alt med og snakke alt om og virkelig bare forstår en.... det er verdens sværeste opgave.. har mistede rigtigt mange veninder fordi jeg er ærlig og fordi jeg ikke går ibyen.. eller lyver mine veninder for mig og det er jo ikke en veninde.... kunne også godt bruge et par stykker eller bare en hjerte veninde gud jeg savner det

Anmeld

13. december 2010

muz

Hej

Ja det er mega svært af finde en hjerteveninde... som der holder af en. Jeg har selv mistede rigtigt mange veninder da jeg fik min første barn, så jeg ønsker bare at kunne finde en der kan respektere at man vælger at få børn, og selv om man har børn, samt en travlt hverdag, at man stadigvæk kan være sammen med hinanden. tage på oplevelse sammen, snakke om alt. 

Jeg savner rigtig meget en god veninde/veninder.....

Anmeld

19. december 2010

KajaHH

muz skriver:

Hej

Ja det er mega svært af finde en hjerteveninde... som der holder af en. Jeg har selv mistede rigtigt mange veninder da jeg fik min første barn, så jeg ønsker bare at kunne finde en der kan respektere at man vælger at få børn, og selv om man har børn, samt en travlt hverdag, at man stadigvæk kan være sammen med hinanden. tage på oplevelse sammen, snakke om alt. 

Jeg savner rigtig meget en god veninde/veninder.....

Det gør jeg også, jeg har en veninde og hun bor langt herfra mig, men hun har kun en "voksen" datter, så jeg føler mig tit ensom herude på landet. Hun forstår nemlig heller ikke at mine børn kommer i første række.

Anmeld

19. december 2010

pussepige

Har det ligesom jer andre savner også en god veninde/veninder... Skriv endelig..

Anmeld

20. december 2010

Kongmulle

Jeg er også frisk på nogle nye veninder

Har børn og er 30 år gammel

Anmeld

22. december 2010

Fru.Ø

Jeg kender det kun alt for godt og gud hvor gør det ondt når man føler sig sviget af sine venner

Har en del barndomsveninder,men de har ikke fået børn endnu og lever stadig det "vilde" liv.

Andre har så travlt med deres eget liv, ifølge dem selv!

Selv er jeg 26,snart 27 er gift med min mand som jeg har kendt i 8½år eftehånden  Men vi er nu stadig med på fest og ballade indimellem.

Vi har sammen to skønne børn,en dreng på 4år og en pige på 2år.

Bor i hus i det midjyske og kunne også godt tænke os at møde nogle nye mennesker.

Eller for mit vedkommende en god trofast veninde

Så hvis nogle har lyst til at ses,så skriv endelig

Anmeld

5. februar 2011

Johannes Th.

Hej 

Jeg vil gerne være din veninde. For hvem kunne ikke godt bruge sådan en. En som man virkelig kan stole på.

Skriv endelig.

M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.