Marco2 skriver:
Holder ikke noget og der bliver heller ikke holdt noget. Har ikke hørt det er noget "man" gør i DK. Tror kun jeg har set de i amerikanske serier, men så er jeg da blevet så klog 
Men jeg insisterer på at leve mit liv som jeg plejer helt til "the end". Det gjorde jeg også med min datter. Og det var bogstaveligt talt til "the end" hvor jeg stoppede med at arbejde 21.20 om aftenen, hvor jeg 2 timer senere lå på Skejby 3-4 cm åben.
Det er også derfor den allerede store dunk irriterer mig, da jeg allerede nu føler mig begrænset fysisk og der er altså knap 3 mdr igen. Men jeg holder fanen højt 
Og caféture - jamen er det ikke det man bruger sin barsel på?
Tror aldrig jeg har været så meget på café som i min barsel. I Århus er der så mange gode caféer hvor det er "tilladt" at have baby med.
AG - og god dag til alle.
Jeg er helt enig (lige bortset fra det der med at arbejde til det sidste, for jeg GLÆÆÆDER mig til min barsel starter).
Da jeg fik de to første børn, var jeg også afsted næsten hver dag i legestue, mødes med mødregruppen, veninder eller et eller andet. Ellers ville jeg dø af kedsomhed! Så jeg
fingre for at komme i en god mødregruppe, som er med på at ses ofte!
Selvfølgelig er det dejligt med sådan et lille væsen, men de sover jo rigtig meget, og det er begrænset hvor mange konstruktive samtaler, man kan have med sådan en lille én. Så ud og mødes med andre voksne - det er vigtigt (i hvert fald for mig)!
Selvfølgelig er det lidt mere bøvlet, fordi man skal have barnevognen, bleer osv. med, men det synes jeg hurtigt man vænner sig til. De første par måneder kommer man måske ikke så meget ud alligevel, fordi man lige skal komme sig over fødslen og lige falde på plads og få en hverdag op at køre. Derefter passer det jo perfekt med årstiden, for så bliver det jo forår og sommer, hvor det er nemmere at komme ud, fordi man slipper for diverse flyverdragter, huer, vanter osv.