Helt slukket oveni...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Rasmine

er jeg idag.

Hvad skal I have at spise resten af ugen?

Må gerne være nemt.
Og må gerne kunne lave sig selv.
Og tallerknerne må gerne flyve hen i opvaskern af sig selv.

Hvad er opskriften på det???

Mette - hjernedød, og så lige midt i KOL eksamensopgaven
>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Louise mortil4

vi fik i går en af de der knor risretter, de er rigtige godt, dog bruger vi dobbelt kød i opskriften, og hvis i er mange er der mulighed for at tilsætte 2 poser ris mere (alm ris fra poser) så skal den bare ha 9 dl mere vand. Det er nemt hurtigt og ungerne her hjemme er vilde med det.

Knus Louise

Anmeld

19. august 2008

linemus

Vi (mig og børnene) skal have en rest lasagne fra i går - det kan jo ikke blivere nemmere.

Ang. aftensmad imorgen er jeg helt blank. Det må gerne være lige så nemt, som det du søger, for jeg skal stå for det hele selv igen.

Mine "nemme-retter": risengrød, pasta & kødsovs, toast, pizza (især den man henter er nem ;) )... kan ikke lige komme på mere - det var vist ikke den store hjælp. Håber andre har flere og bedre forslag, så vil jeg helt sikkert læse med :)

Knus Line - der holder frokostpause... så må jeg godt være her...

Anmeld

19. august 2008

Plysbjørnen

En nem ret er Ruskensnusk (kalder vi det)... 1 pk pølser i skiver 1-2 pk bacon i tern 1 løg i tern (hvis man kan lide det) 1 ps Markaroni (ligner suppehorn) 1 skvat Tomatpure (ketchup kan bruges) pølser, bacon og løg svitses grundigt, Markaroni'erne koges efter anvisningen på posen (coop's ca 5 min). det hele blandes bagefter og tomatpure'en kommes i og det varmes op... men vi har fået koteletter og pasta i dag... Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.