navlen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Multebær

Min er ikke poppet men tror godt den kunne finde på det her om en uge eller to. Har i øvrigt lige mål min talje til 1 meter hahaha! hvordan står det til hos jer :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

AnneBJ

Multebær skriver:

Min er ikke poppet men tror godt den kunne finde på det her om en uge eller to. Har i øvrigt lige mål min talje til 1 meter hahaha! hvordan står det til hos jer :-D

Puha, sådan var min inden.. Ej ikke helt, tror den var 95, og så målte jeg en dag tidligt i graviditen og var en meter... siden har jeg ikke turdet...

Anmeld

19. november 2010

Multebær

Puha, sådan var min inden.. Ej ikke helt, tror den var 95, og så målte jeg en dag tidligt i graviditen og var en meter... siden har jeg ikke turdet...

lige hen over navlen?

Men så må vo glæde os over at det er der omfanget er størst :-) vi er nogle dejlige runde tønder hehe :-)

Anmeld

19. november 2010

AnneBJ

Multebær skriver:

lige hen over navlen?

Men så må vo glæde os over at det er der omfanget er størst :-) vi er nogle dejlige runde tønder hehe :-)

Kan faktisk ikke huske om det var lige over navlen.. Må prøve igen én af dagene

Anmeld

19. november 2010

Riksen

Min er ikke poppet endnu, ikke sådan fuldstændigt, men den har da fået halvtag og er ikke nær så dyb som tidligere. Man kan antyde den gennem mit tøj, og det har man ellers ikke kunnet før. Jeg håber det bliver det - har ikke lyst til at rende rundt med en outie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.