navlen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2010

karina pigen

7 uger tilbage, og navlen er ik vendt endnu meen tæt på.. hehe min kærester griner hver gang han se den og lige trykker på den så popper den ud og tilbage igen.. og når jeg ligger på ryggen g griner så popper den også.. hehe

meen tror sgu den lille bandit derind river i snoren derinde nogen gange for nej nogle niv der kommer inde fra navlen af i ny og næ.. lidt ubehageligt.. hehe

hvor jeres smukke navler, er de poppet ud endnu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Angelspot

7 uger tilbage, og navlen er ik vendt endnu meen tæt på.. hehe min kærester griner hver gang han se den og lige trykker på den så popper den ud og tilbage igen.. og når jeg ligger på ryggen g griner så popper den også.. hehe

meen tror sgu den lille bandit derind river i snoren derinde nogen gange for nej nogle niv der kommer inde fra navlen af i ny og næ.. lidt ubehageligt.. hehe

Nej ikke endnu og den gør det forhåbentlig heller ikke

Anmeld

18. november 2010

JonTri

Ja den er på ved... min søn synes det er såå morsomt at pille rundt i den...

Klem Rikke 26+3

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

Ikke endnu, men er også kun 22+4. Den har desuden altid været meget dyb, så måske slipper jeg

Anmeld

18. november 2010

CamiRon

Min er og har efterhånden været det nogle uger. Den har vendt vrangen helt ud og ligner mest af alt en slidt hønserøv!

Min datter på 1½ år syntes det er SÅ spændende at trykke på den og sige dut-dut-dut!

Er 31+5 i dag.

Anmeld

18. november 2010

karina pigen

AnneBJ skriver:

Ikke endnu, men er også kun 22+4. Den har desuden altid været meget dyb, så måske slipper jeg

hehe min er normalt meget dyb..og min popper nok snart..så tror ik du slipper

Anmeld

18. november 2010

AnneBJ

karina pigen skriver:

hehe min er normalt meget dyb..og min popper nok snart..så tror ik du slipper

damn...

Anmeld

18. november 2010

CA

Det er vel ikke alles der popper? Min plejer at være meget dyb - bare et hul Nu kan man rent faktisk se en nagle, men tror altså ikke den kommer til at poppe... 

Anmeld

18. november 2010

IAH

karina pigen skriver:

Jeg blev så glad, da min vendte lidt mere ud ad.. Nu har jeg så fået set at det ikke er snavs jeg har i navlen, men et modermærke...

Nu er det praktisk nok også meget nemmere at komme til at vaske den ren.. Den popper ikke ud endnu, men den er ikke nær så dyb som før!

Knus

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Nope her er den heller ikke poppet og jeg tror heller ikke den gør det, den gjorde det ikke første gang. Men jeg heller ikke så stor endnu, og da jeg ventet Lucas vokset jeg først rigtig meget fra terminen og de 13 dage jeg gik over, så tror heller ikke den vokser så meget denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.