TAK PIGER!!!! I hjalp mig til at starte www.vintagebrud.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

lisbethita

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Lyder spændende

Og tak, den sidder også som støbt - og kunne mærke det bare skulle være den  (Det er uden sløret også, glemte lige det var med) Har fundet et mere gammeldags et af slagsen, meget smukkere og går til taljen med lidt broderi - årha glæder mig til at få den på og overraske manden, han har ikke set den endnu)

Ej hvor er det altså fedt!!!!! Husk at sende billeder herinde til sommer efter brylluppet ;-) KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

lisbethita

Så er der langt nye indlæg ind på siden ;-) (Til dem som er interesserede) 

God aften til jer!! 

Anmeld

19. november 2010

bøgelund

lisbethita skriver:

Kære dejlige tøser!! 

Jeg havde en drøm....en drøm, som jeg har gået med i mange mange år. En drøm, som ikke ville give slip efter en ferie i august! Men jeg turde ikke og tænkte....NEJ...det går alligevel ikke! Men drømmen ville ikke give slip!!

Så lavede jeg tråden herinde: VIS MIG DIN BRUDEKJOLE, fordi jeg skulle hjælpe min veninde med at finde en kjole. Alle jeres mange smukke kjoler og bryllupsbilleder gav mig simpelthen så meget inspiration, at jeg alligevel tænkte, at det her er faktisk noget, jeg ved noget om! Jo flere smukke kjoler, jeg så, jo mere inspireret blev jeg. Jeg havde håbet, at nogle af pigerne herinde, som jeg vidste lige var blevet gift ville sende deres billeder på tråden - og det gjorde de. 

Jeg fik sparket...inspirationen fra jer...og lidt til. En ny blog blev født...en blog, for dem, der skal giftes om mode, skønhed og vintage - kort fortalt om alt, der skal gøre bruden smuk på den store dag. Siden har til formål at give inspiration, ideer og tips. Den har lige nu kun meget få indlæg, fordi den er under opbygning, så den er langt, langt fra færdig. Men nu er jeg begyndt, og det er da en start ;-)

At blive gift handler om kærlighed mellem to mennesker! Naturligvis er der en masse praktisk i dagens Danmark også - men for mig handler det først og fremmest om kærlighed og nok derfor syntes jeg bare, at det her er noget helt specielt. Jeg arbejder i modebranchen til dagligt og er vant til at arbejde med mode. Jeg elsker design og jeg elsker vintage/ genbrug, så siden repræsenterer mig og den jeg er. Nogle vil ikke kunne lide den og andre vil kunne. Det er helt ok - men jeg gør det, som JEG synes er mig .....og det er da det fedeste i hele verden!

Tusind tak fordi I delte alle billederne med mig.... tusind tak for jeres historier! Har I gode råd....eller...ideer...! Så skriv til info@vintagebrud.dk. 

Tag et kig på siden, hvis du har lyst! SIDEN ER UNDER OPRETTELSE OG ER LAAAAAANGT FRA FÆRDIG!!! HVis du vil smugkigge, så se her: 

www.vintagebrud.dk

Kan man lide siden, så må man meget gerne trykke LIKE i højre side - ingen tvang!

TAK PIGER!! 

De kærligste hilsner 

Lisbeth

hvor er den bare skide god den side..  

den er nem at finde ud af, og man føler overhovedet ikke at oplysningerne er utroværdige.. 

glæder mig til at læse mere.... 

og så må kæresten gerne kaste sig ned på knæene.. 

tillykke med den.. 

Anmeld

19. november 2010

Hasselnødden

lisbethita skriver:

Ej hvor er det altså fedt!!!!! Husk at sende billeder herinde til sommer efter brylluppet ;-) KRAM

Try and stop me!

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

bøgelund1 skriver:

hvor er den bare skide god den side..  

den er nem at finde ud af, og man føler overhovedet ikke at oplysningerne er utroværdige.. 

glæder mig til at læse mere.... 

og så må kæresten gerne kaste sig ned på knæene.. 

tillykke med den.. 

Heeeeej ;-) Tusind tak!! Dejligt at du skriver! Og jeg er naturligvis RET glad for at vide, at du ikke synes siden er utroværdig ;-) Det er også god feedback at vide, at du synes den er let at finde rundt på. Personligt synes jeg det er lidt trælst, når man trykker sig under kategorierne, at man kun ser resumer frem for hele indlæggene, så man IGEN skal trykke videre. Og så prøver jeg at ændre "læg en kommentar her", fordi det er ikke tydeligt nok, at man kan skrive en kommentar. 

Der vil blive ved med at være ændringer ;-) 

Ja...ha ha...kæresten må bare ned på knæerne. Så kommer du bare til mig. Så skal jeg nok hjælpe dig med at blive klædt på ;-) 

Håber dig og mavsen har det godt ;-) 

Stor krammer fra Lisbeth

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Try and stop me!

Sådan skal det lyde ;-) Glæder mig da allerede! KRAM 

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

Heise skriver:

wauw!!!

hvis jeg skulle giftes - hvilket jeg ikke skal - så skulle det være i denne kjole:

http://vintagebrud.dk/wp-content/uploads/2010/11/MonCheri-Wedding-19216-1.jpg

hold kæft, den er flot!

og flot side!!! tillykke

heise

SEJT!!! Ja jeg synes også den er smuk! OG tusind tak for de flotte ord ;-) Det er bare skønt at høre!! 

STOR KRAMMER 

Anmeld

19. november 2010

lisbethita

Znuzke skriver:

Hvor ser det fantastisk ud! Jeg tager virkelig hatten af for at du forfølger dine drømme og springer ud i det

Jeg har trykket på "I Like" knappen - så venter jeg bare på alle de dumme spørgsmål fra familien

IHHHH....tusind tak skal du have ;-) !!!! STORT KRAM

Anmeld

19. november 2010

twinboys

Ja lad drømmene blive til virkelighed og før dem ud i livet...

Skal klart ind og lure på din side, selv om jeg er lykkelig gift...

Majbritt

Anmeld

19. november 2010

bøgelund

lisbethita skriver:

Heeeeej ;-) Tusind tak!! Dejligt at du skriver! Og jeg er naturligvis RET glad for at vide, at du ikke synes siden er utroværdig ;-) Det er også god feedback at vide, at du synes den er let at finde rundt på. Personligt synes jeg det er lidt trælst, når man trykker sig under kategorierne, at man kun ser resumer frem for hele indlæggene, så man IGEN skal trykke videre. Og så prøver jeg at ændre "læg en kommentar her", fordi det er ikke tydeligt nok, at man kan skrive en kommentar. 

Der vil blive ved med at være ændringer ;-) 

Ja...ha ha...kæresten må bare ned på knæerne. Så kommer du bare til mig. Så skal jeg nok hjælpe dig med at blive klædt på ;-) 

Håber dig og mavsen har det godt ;-) 

Stor krammer fra Lisbeth

kan godt se hvad du mener med, at man skal trykke videre et par gange.. men på den anden side, hvis man leder efter noget bestemt, eller man bare lige vil læse lidt om det, er sådan en "appetit-vækker" jo god.. men som du siger, vil der hele tiden ske ændringer. hvis jeg havde facebook, ville jeg bestemt "syntes godt om".. så det må du nøjes med herinde. 

"jeg syntes MEGET godt om den" 

maven har det super. tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.