TAK PIGER!!!! I hjalp mig til at starte www.vintagebrud.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Hasselnødden

lisbethita skriver:

Det kigger jeg lige på.... SPÆNDENDE!! Og STORT tillykke med, at du skal giftes. jeg har prøvet sko...og surfet, researched om sko den sidste uge... og kan desværre ikke spamme siden med alt for mange af slagsen. Men jeg skal have lavet et indlæg om hvide og traditionelle sko... og et om blå sko også. Jeg skal til Berlin i næste uge og kigge på sko andre spændende sager til siden. Glæder mig!

Du siger...de må ikke være for høje...de må gerne være grønne eller en anden farve. Hvilket prisniveau tænker du?? Ny vs brugt?? Så kigger jeg lige om jeg kan finde inspiration til dig ;-) 

Kram

Hvem kan ikke nikke genkendende til den form for iver?

Du kan trygt regne med at jeg er en genbrugsbutik-kinda-gal og helst vil undgå at der er "mærker" tilknyttet mit tøj -  De har absolut ingen betydning for mig, det lader jeg andre om at have en livsstil bygget op om.

Jeg går efter intuitionen når jeg køber, føles det rigtigt er det rigtigt!

Tænker jeg for længe over det, er min frase: "If in doubt leave it out!"

Jeg er åben for alle farver med hensyn til skoene, føles farven rigtig, så er det rigtigt!  

Men tænker at de ihvertfald skal være nogen centimeter høje og helst ikke med en decideret hæl der kan synke i sandet (overraskelsesjuni-bryllup ved stranden og skal ikke bære dem mere end en times tid) så en aner-ikke-hvad-hedder-hæl, som går lige over, bare med højde, kan se de er på mode i øjeblikket på gader og stræder, så det passer mig ganske fint med henblik på køb før tid.

Og TAK, glæder mig meget til dagen oprinder - det er min søns navnefest-dag så alle kommer, de ved bare ikke at de også er inviteret til et lille bryllup til at afslutte dagen på dagen står i børnenes tegn, så vi skal spille og lege - spise helstegt pattegris med flødekartofler og salat og gallatøj er fornemt adgang så alle skal komme i afslappet tøj, ingen slips, ingen skjorter, ingen pudsede sko - ingenting

Håber bare på godt vejr den. 2 juni. Men ellers er der også styr på det hvis vejret ikke vil os udenfor, så kan vi trække indenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

lisbethita

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvem kan ikke nikke genkendende til den form for iver?

Du kan trygt regne med at jeg er en genbrugsbutik-kinda-gal og helst vil undgå at der er "mærker" tilknyttet mit tøj -  De har absolut ingen betydning for mig, det lader jeg andre om at have en livsstil bygget op om.

Jeg går efter intuitionen når jeg køber, føles det rigtigt er det rigtigt!

Tænker jeg for længe over det, er min frase: "If in doubt leave it out!"

Jeg er åben for alle farver med hensyn til skoene, føles farven rigtig, så er det rigtigt!  

Men tænker at de ihvertfald skal være nogen centimeter høje og helst ikke med en decideret hæl der kan synke i sandet (overraskelsesjuni-bryllup ved stranden og skal ikke bære dem mere end en times tid) så en aner-ikke-hvad-hedder-hæl, som går lige over, bare med højde, kan se de er på mode i øjeblikket på gader og stræder, så det passer mig ganske fint med henblik på køb før tid.

Og TAK, glæder mig meget til dagen oprinder - det er min søns navnefest-dag så alle kommer, de ved bare ikke at de også er inviteret til et lille bryllup til at afslutte dagen på dagen står i børnenes tegn, så vi skal spille og lege - spise helstegt pattegris med flødekartofler og salat og gallatøj er fornemt adgang så alle skal komme i afslappet tøj, ingen slips, ingen skjorter, ingen pudsede sko - ingenting

Håber bare på godt vejr den. 2 juni. Men ellers er der også styr på det hvis vejret ikke vil os udenfor, så kan vi trække indenfor

He he....det lyder da fantastisk!! Jeg prøver at kigge på det senere i dag. Så kan du bruge det - eller lade være ;-) Det bliver skisme da et fantastisk bryllup!! Øjjjj!!! 

Tak for info...du hører fra mig ;-) 

Kram

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

lisbethita skriver:

He he....det lyder da fantastisk!! Jeg prøver at kigge på det senere i dag. Så kan du bruge det - eller lade være ;-) Det bliver skisme da et fantastisk bryllup!! Øjjjj!!! 

Tak for info...du hører fra mig ;-) 

Kram

Det lyder dejligt - glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

Vigtig detalje...hvilken skostørrelse bruger du?? Kram

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

Har fundet nogle forslag...men venter lige med at sende noget indtil jeg har din skostørrelse. Hvilken type kjole er det?? 

Ha en skøn aften. Knus

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

lisbethita skriver:

Har fundet nogle forslag...men venter lige med at sende noget indtil jeg har din skostørrelse. Hvilken type kjole er det?? 

Ha en skøn aften. Knus

http://viewer.zmags.com/publication/514d00a2#/514d00a2/4 <-- det er kjolen på side 4-5 - uden jakken.

Min skostr. er 38-39

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

http://viewer.zmags.com/publication/514d00a2#/514d00a2/4 <-- det er kjolen på side 4-5 - uden jakken.

Min skostr. er 38-39

Taaaak ... så er det lidt lettere! Du får lige en pb med mine tanker.

Og SKØN kjole!!!!!! 

Vi skrives lige ved ;-) Krammer

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

lisbethita skriver:

Taaaak ... så er det lidt lettere! Du får lige en pb med mine tanker.

Og SKØN kjole!!!!!! 

Vi skrives lige ved ;-) Krammer

Lyder spændende

Og tak, den sidder også som støbt - og kunne mærke det bare skulle være den  (Det er uden sløret også, glemte lige det var med) Har fundet et mere gammeldags et af slagsen, meget smukkere og går til taljen med lidt broderi - årha glæder mig til at få den på og overraske manden, han har ikke set den endnu)

Anmeld

18. november 2010

SiLiMiMa

wauw!!!

hvis jeg skulle giftes - hvilket jeg ikke skal - så skulle det være i denne kjole:

http://vintagebrud.dk/wp-content/uploads/2010/11/MonCheri-Wedding-19216-1.jpg

hold kæft, den er flot!

og flot side!!! tillykke

heise

Anmeld

18. november 2010

ekzunz

Hvor ser det fantastisk ud! Jeg tager virkelig hatten af for at du forfølger dine drømme og springer ud i det

Jeg har trykket på "I Like" knappen - så venter jeg bare på alle de dumme spørgsmål fra familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.