Flyverdragt str. 80 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
259 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Dictes mor

Jeg mangler en flyverdragt til Dicte, nu begynder det jo at blive koldt, men jeg har ikke pengene til at købe den fra ny, så er der nogen af jer, der ligger inde med en pæn en af slagsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Isabeau2206

Dictes mor skriver:

Jeg mangler en flyverdragt til Dicte, nu begynder det jo at blive koldt, men jeg har ikke pengene til at købe den fra ny, så er der nogen af jer, der ligger inde med en pæn en af slagsen?

Hej. Jeg har en i lyserød, men den er ikke vandtæt  Bruger den faktisk aldrig, da hun har en som netop er vandtæt.

Det er en str. 80, men lidt stor i det. Med hat på og påsyet vanter. Faktisk ret lækker i stoffet

Du må få den for portoens pris

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2010

Dictes mor

Isabeau2206 skriver:

Hej. Jeg har en i lyserød, men den er ikke vandtæt  Bruger den faktisk aldrig, da hun har en som netop er vandtæt.

Det er en str. 80, men lidt stor i det. Med hat på og påsyet vanter. Faktisk ret lækker i stoffet

Du må få den for portoens pris

Jeg vil gerne have en, som er vandtæt også, ellers tak for buddet, den ser dejlig ud.

Anmeld

18. november 2010

Isabeau2206

Dictes mor skriver:

Jeg vil gerne have en, som er vandtæt også, ellers tak for buddet, den ser dejlig ud.

Okay, ville lige høre Men forresten er de vidst billige i Bilka/A-Z. En af mine veninder købte en til 179 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.