STYRT bløder under mens... (Har jeg aldrig gjort før)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Rart at vide jeg ikke er alene

Har fået tid til lægen imorgen, da hun gerne ville undersøge mig

Så må jeg hører om de piller kunne være en mulighed, for blev da "fanget" i Bilka igår og måtte skynde mig hjem fordi den var helt gal, og det gider jeg da godt nok ikke en gang om måneden

nej det kan jo ikke være meningen man skal være socialt afskåret fordi man har mens.

Jeg fik bare pillerne..ingen problemer og ingen undersøgelse. Det er vist meget mere normalt end man lige går og tror.

Jeg ved dog at der også er mulighed for en udskrabning så slimhinden ikke er så tyk, men pillerne er ret effektive.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

nej det kan jo ikke være meningen man skal være socialt afskåret fordi man har mens.

Jeg fik bare pillerne..ingen problemer og ingen undersøgelse. Det er vist meget mere normalt end man lige går og tror.

Jeg ved dog at der også er mulighed for en udskrabning så slimhinden ikke er så tyk, men pillerne er ret effektive.

:-) Sisse

Uh udskrabning lyder godt nok ikke rart ellers.......

Så håber pillerne er nok, hvis der skal gøres noget......

Anmeld

18. november 2010

Bare mig..

Mit er egentlig ikke så voldsomt, eller jo der er faktisk mere end før jeg fødte, men ikke sådan at jeg slet ikke kan holde trusser og bukser "rene".. Men jeg har enormt mange smerter efter jeg har født, når jeg har mens.. Min ægløsning kan jeg faktisk også mærke nu.. Jeg har SÅ ondt i to dage.. Øv.. Så her er det nok mere at det gør vildt ondt, som at have veer når jeg har mens og ægløsning....

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Mit er egentlig ikke så voldsomt, eller jo der er faktisk mere end før jeg fødte, men ikke sådan at jeg slet ikke kan holde trusser og bukser "rene".. Men jeg har enormt mange smerter efter jeg har født, når jeg har mens.. Min ægløsning kan jeg faktisk også mærke nu.. Jeg har SÅ ondt i to dage.. Øv.. Så her er det nok mere at det gør vildt ondt, som at have veer når jeg har mens og ægløsning....

Øv lyder ikke godt.......

Hvorfor skal det ændre sig bare fordi man har født

Anmeld

19. november 2010

Bare mig..

Anonym skriver:

Øv lyder ikke godt.......

Hvorfor skal det ændre sig bare fordi man har født

Ja det er rigtig træls det skal ændre sig.. Inden jeg fødte havde jeg næsten ikke ondt, dog en smule og jeg blødte egentlig ikke særlig meget, så altså jeg bløder mere nu end før.. Men, ja, det er da skide irriterende!

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det er rigtig træls det skal ændre sig.. Inden jeg fødte havde jeg næsten ikke ondt, dog en smule og jeg blødte egentlig ikke særlig meget, så altså jeg bløder mere nu end før.. Men, ja, det er da skide irriterende!

Jeg blev så sendt direkte fra lægen idag og videre på skadestuen, fordi hun syntes det lød meget voldsomt en sådan ændring i mængden af blod, så det er åbenbart ikke helt almindeligt at det skulle ændre sig.....

Men har så fået recept på piller der skulle begrænse blødningen en hel del, så det håber jeg bare virker, for det andet her var da noget usmart

Har dog heldigvis ikke fået ekstra smerter eller noget.... Pyha.... Syntes også vi har vores del igennem, med graviditet, fødsel og amning, så nu kunne vi godt lige få et break

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.