STYRT bløder under mens... (Har jeg aldrig gjort før)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.545 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om det er normalt at ens mens ændre sig efter man har født?

Jeg har nu haft det to gange efter fødslen, hvor de begge gange har været helt normale, men nu har jeg det for 3. gang, og jeg styrt bløder simpelthen fra morgen til aften, og hele natten igennem......

Ingen bind jeg bruger er nok til at "holde det inde" og jeg kan max gå 2-3 timer inden jeg skal skifte igen hvis jeg skal undgå at grisse bukser og trusser til

Det har jeg godt nok ALDRIG oplevet før...... Er det kun mig der syntes det lyder mærkeligt? (Lidt voldsomt?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

LRJ

Anonym skriver:

Er der nogen der ved om det er normalt at ens mens ændre sig efter man har født?

Jeg har nu haft det to gange efter fødslen, hvor de begge gange har været helt normale, men nu har jeg det for 3. gang, og jeg styrt bløder simpelthen fra morgen til aften, og hele natten igennem......

Ingen bind jeg bruger er nok til at "holde det inde" og jeg kan max gå 2-3 timer inden jeg skal skifte igen hvis jeg skal undgå at grisse bukser og trusser til

Det har jeg godt nok ALDRIG oplevet før...... Er det kun mig der syntes det lyder mærkeligt? (Lidt voldsomt?)

Sys du skal ringe og få en snak med lægen det lyder ikk rart det der

Anmeld

18. november 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hejsa,

sådan har jeg det også. Jeg har altid haft kraftige blødninger og mange smerter, og det er kun blevet værre efter jeg fødte for 13mdr siden...

Lige nu har jeg min mens og ikke nok med at jeg bløder MEGET kraftigt, så kommer der kæææmpe klumper ud... Sidste gang jeg havde mens ringede jeg til lægen, og han ville ikke gøre noget der, men jeg skulle kontakte ham, hvis det skete igen.. Og det gjorde det jo så idag, men jeg kunne ikke komme igennem i morges, så må prøve igen i morgen...

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Sys du skal ringe og få en snak med lægen det lyder ikk rart det der

Har det også rigtig underligt med det, men gider heller ikke virke sippet

Har bare aldrig nogensinde oplevet noget lignende...... Jeg kan ikke engang hoste uden jeg kan mærke jeg bliver nød til at gå ud og skifte bind fordi der er blevet "presset" så meget blod ud under hostet..... (Ja undskyld den klamme beskrivelse)

Anmeld

18. november 2010

LRJ

Anonym skriver:

Har det også rigtig underligt med det, men gider heller ikke virke sippet

Har bare aldrig nogensinde oplevet noget lignende...... Jeg kan ikke engang hoste uden jeg kan mærke jeg bliver nød til at gå ud og skifte bind fordi der er blevet "presset" så meget blod ud under hostet..... (Ja undskyld den klamme beskrivelse)

Det er helt iorden
Men tror ikk du skal være "sippet" når det kommer til det emne, Meget blod er aldrig godt

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

R&N skriver:

Hejsa,

sådan har jeg det også. Jeg har altid haft kraftige blødninger og mange smerter, og det er kun blevet værre efter jeg fødte for 13mdr siden...

Lige nu har jeg min mens og ikke nok med at jeg bløder MEGET kraftigt, så kommer der kæææmpe klumper ud... Sidste gang jeg havde mens ringede jeg til lægen, og han ville ikke gøre noget der, men jeg skulle kontakte ham, hvis det skete igen.. Og det gjorde det jo så idag, men jeg kunne ikke komme igennem i morges, så må prøve igen i morgen...

Jeg har bare aldrig nogen sinde haft særlige voldsomme menstruationer ej heller smerter i den forbindelse, så derfor undre det mig bare at det pludselig er så voldsomt nu.....

Jeg plejede faktisk aldrig at bløde om natten, og nu kan jeg ikke engang klarer mig natten igennem med et kæmpe natbind

Øv håber du snart får fat i din læge......

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Det er helt iorden
Men tror ikk du skal være "sippet" når det kommer til det emne, Meget blod er aldrig godt

Har prøvet at skrive til min læge og må se om hun mener jeg bør komme derop.......

Anmeld

18. november 2010

Nemesis

Anonym skriver:

sådan har jeg det også efter min 3 fødsel og jeg kunne ikke engang gå 2 timer uden at bløde igennem..jeg var bundet til at være herhjemme.

Jeg fik nogle blødningsstoppende piller Cyklonova og det hjalp! Der var ingen problemer hos min læge i at få dem.

Nu tager jeg dem sjældent..for selvom jeg stadig bløder heftigt, så er det nu kun i 2 dage og hele min mens varer nu kun 4-5 dage mod før 7.

Jeg må jo så gå med "livrem og seler" når det er allerværst og ellers vurderer jeg fra gang til gang om jeg skal bruge mine piller igen.

Men du er bestemt ikke alene.

:-) Sisse

Anmeld

18. november 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Det gjorde jeg også i et halvt års tid efter fødslen, men fik så nogle andre p-piller

Jeg blødte ellers også kun ca. 3 dage før jeg fik Stella, og brugte faktisk kun trusseindlæg - nu bløder jeg i næsten 6 dage og må bruge nogle større bind Det var sgu lettere før.

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

sådan har jeg det også efter min 3 fødsel og jeg kunne ikke engang gå 2 timer uden at bløde igennem..jeg var bundet til at være herhjemme.

Jeg fik nogle blødningsstoppende piller Cyklonova og det hjalp! Der var ingen problemer hos min læge i at få dem.

Nu tager jeg dem sjældent..for selvom jeg stadig bløder heftigt, så er det nu kun i 2 dage og hele min mens varer nu kun 4-5 dage mod før 7.

Jeg må jo så gå med "livrem og seler" når det er allerværst og ellers vurderer jeg fra gang til gang om jeg skal bruge mine piller igen.

Men du er bestemt ikke alene.

:-) Sisse

Rart at vide jeg ikke er alene

Har fået tid til lægen imorgen, da hun gerne ville undersøge mig

Så må jeg hører om de piller kunne være en mulighed, for blev da "fanget" i Bilka igår og måtte skynde mig hjem fordi den var helt gal, og det gider jeg da godt nok ikke en gang om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.